Custom Car Cover Autohoezen

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Custom Car Cover Autohoezen

Bericht door timmyboy55 »

Beste allemaal!

Zoals velen van jullie al weten ben ik eind vorig jaar een eigen zaak begonnen in hele hoge kwaliteit autohoezen. Doe ik eindelijk iets wat ik leuk vind :mrgreen:

Bij een tekort aan OEM Opel Speedster hoezen kunnen wij ze natuurlijk ook gewoon aftermarket leveren waarvan de kwaliteit ook nog eens velen malen hoger ligt dan OEM... De prijs ligt ook een stuk lager als origineel gelukkig :)
Wij gaan ook de originele Opel Speedster hoes exact namaken, de kwaliteit blijft nog steeds hoger dan origineel.

Wat zal een hoes kosten voor mijn vriendjes van de Speedsterclub? Aangezien de hoezen al heel erg scherp geprijsd zijn is er weinig ruimte voor korting... Toch heb ik er nog 10% uit kunnen knijpen :D
Bij deze krijgen leden van de Speedsterclub altijd over de gehele offerte 10% korting!

Wat zijn de prijzen?
- Opel Speedster Maat hoes (Zwart / Zilver / Wit / Rood): €139,95 Incl BTW en Verzending --> Club prijs: €126,95 Incl BTW en Verzending
- Per extra Logo opdruk: €50 --> Club prijs: €40
- Meerprijs voor Spiegelzakken: €70 --> Club prijs: €60
- Meerprijs voor Exclusieve kleur buiten de standaard Zwart / Zilver / Wit / Rood: €70 --> Club prijs: €60
- OEM Opel Speedster Exacte Replica Hoes (Wit met spiegelzakken en dubbel logo): €399,95 --> Club prijs: €359,95
- OEM Opel Speedster Exacte Replica Hoes Groupbuy minimaal 10 stuks: €309.95 --> Club prijs: €284.95


Indien je een gigantische spoiler, splitter of andere heftige modificaties hebt aan je Speedster kun je ons het beste even emailen voor een Offerte want dan moet je Speedster even speciaal opgemeten worden voor een volledig op maat gemaakte hoes. Dit kan op: info@customcarcover.nl

Verder kun je ons vinden op: https://www.Customcarcover.nl en Instagram: https://www.instagram.com/customcarcover/

Iets meer informatie over onze hoezen:
- Op maat gemaakt voor Opel Speedster
- Hand gemaakt van duurzame materialen
- Stretch, anti-statisch, stof en vuil afstotend
- 2-Laags, buitenzijde glad, binnenzijde zacht
- Krasvrije hoes, bij aanbrengen over een schone auto
- Eenvoudig door 1 persoon aan te brengen


Materiaal eigenschappen:
De hoezen zijn vervaardigd uit een combinatie van lycra en satijn wat zorgt voor een zeer elegante en strakke afwerking met een subtiele glans. Dankzij de hoge weefseldichtheid bieden deze hoezen een uitstekend bescherming tegen stof en andere verontreinigende stoffen, zonder dat hier veel dikmakende lagen voor nodig zijn. De hoezen ademend waardoor condensvorming op de auto wordt voorkomen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Custom Car Cover Autohoezen

Bericht door S. Gonzales »

Goed bezig Tim :thumbsup:
Het ziet er erg netjes uit, dus dat gaat vast goed komen.
Heel veel succes!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Custom Car Cover Autohoezen

Bericht door timmyboy55 »

S. Gonzales schreef:Goed bezig Tim :thumbsup:
Het ziet er erg netjes uit, dus dat gaat vast goed komen.
Heel veel succes!
Thanks Joop!
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Custom Car Cover Autohoezen

Bericht door timmyboy55 »

Foto's van maathoes op de Speedster in het roodAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding



Afbeelding
Plaats reactie