Steve Ho van VX-Parts.de

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Steve Ho van VX-Parts.de

Bericht door timmyboy55 »

Dag Allen,

Sinds Steve van VX-Parts mij zo goed aan dergelijke onderdelen geholpen heeft had ik hem nog beloofd een post hier te schrijven over zijn shop.

VX-Parts heeft vaak bijna alles wat je maar kunt bedenken aan OEM onderdelen voor onze Speedster, ook heeft hij veel tunings spul voor onze auto. Hij is niet per se de goedkoopste maar hij heeft wel vaak spul van de hoogste kwaliteit.
Ook koopt hij vaak oude voorraden op van Lotus of Opel dus heb je gewoon nieuwe OEM parts.

Hij is momenteel bezig met nieuwe generatie achter lenzen die nog beter moeten zijn dan de originele die na demontage snel scheuren bij de gietnaad. deze zouden met een maand of 2 gereed moeten staan.

Je kunt het zo gek niet verzinnen met wat hij op voorraad heeft, zo heb ik een super mooie JIM SAN Replica diffuser van hem gekocht voor echt een super nette prijs. de kwaliteit is echt super goed!
Hij had toen ook 3 subframes staan in verschillende prijsklasses van splinternieuw in doos tot goed gebruikt.

Goed, als je dus op zoek bent naar Onderdelen, dan kun je hem ook een berichtje sturen op de volgende adressen:

Website: https://www.vx-parts.de/
Facebook: https://www.facebook.com/VX-Parts-1839992256287438/

Hij is gelocaliseerd in Duitsland en kan overal naartoe verzenden. je komt er altijd wel samen uit met hem!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Steve Ho van VX-Parts.de

Bericht door Smiley »

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Steve Ho van VX-Parts.de

Bericht door timmyboy55 »

Jup, had het alleen bewust niet gedaan omdat niemand er ooit in leest heb ik het idee :mrgreen: :lol:
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Steve Ho van VX-Parts.de

Bericht door Smiley »

Het is wel een sticky topic, en deze post gaat op een gegeven moment verder wegzakken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
fredjespeedster
Mega lid
Berichten: 651
Lid geworden op: 29 nov 2013 13:24

Re: Steve Ho van VX-Parts.de

Bericht door fredjespeedster »

Goedkoop kan je hem inderdaad HELEMAAL niet noemen en heb er persoonlijk al meer dan 1 mindere ervaring mee....
Voor mij mag hij zijn rommel die hij wel eens naar het buitenland durft sturen in Duitsland houden.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Steve Ho van VX-Parts.de

Bericht door timmyboy55 »

Ik haal er altijd mooi spul vandaan!
Plaats reactie