F-reservoir voor SC cooling

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
GreenMachine
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 aug 2016 21:04

F-reservoir voor SC cooling

Bericht door GreenMachine »

Ben op zoek naar de m.i. zeer mooie oplossing voor het koelreservoir bij het SC koelcircuits. Zoek me suf op Inet, kan het alleen in US vinden met enorme verzendkosten. Iemand een alternatief, behalve het alu custom made reservoir?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: F-reservoir voor SC cooling

Bericht door Smiley »

Volgens mij is alles wel te gebruiken wat op de slangen past.
Hier wat voorbeelden.
https://forum.opel-speedster-club.de/in ... opic=32194
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: F-reservoir voor SC cooling

Bericht door Exmantaa »

GreenMachine schreef:Ben op zoek naar de m.i. zeer mooie oplossing voor het koelreservoir bij het SC koelcircuits. Zoek me suf op Inet, kan het alleen in US vinden met enorme verzendkosten. Iemand een alternatief, behalve het alu custom made reservoir?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Welke bedoel je precies?
Dat kleine plastic (US) reservoirtje met zwarte dop? Daar heb ik er nog 1 van liggen als het goed is.
Of gewoon de grote aluminium versie die precise in de onderhoek past; heb ik ook liggen. :yes:
GreenMachine
Lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 aug 2016 21:04

Re: F-reservoir voor SC cooling

Bericht door GreenMachine »

Exmantaa schreef:
GreenMachine schreef:Ben op zoek naar de m.i. zeer mooie oplossing voor het koelreservoir bij het SC koelcircuits. Zoek me suf op Inet, kan het alleen in US vinden met enorme verzendkosten. Iemand een alternatief, behalve het alu custom made reservoir?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Welke bedoel je precies?
Dat kleine plastic (US) reservoirtje met zwarte dop? Daar heb ik er nog 1 van liggen als het goed is.
Of gewoon de grote aluminium versie die precise in de onderhoek past; heb ik ook liggen. :yes:
Ik bedoel idd die kleine, vond ik een prima oplossing. Die grote is ook mooi maar perse nodig?

Wat vraag je voor beide oplossingen apart?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: F-reservoir voor SC cooling

Bericht door Exmantaa »

Dat kleine ding komt uit de US en is tientjeswerk, maar dat aluminium reservoir wordt custom voor de SC Speedsters in de UK gemaakt.
Prijs is 90 a 100GBP volgens mij + verzendkosten, maar moet ik even checken.
Plaats reactie