Wat hulp bij modificaties ...

Weetjes en tips voor onze auto.
Plaats reactie
Pieter
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 aug 2019 9:56

Wat hulp bij modificaties ...

Bericht door Pieter »

Ik ben van plan om volgend jaar enkele aanpassingen te doen aan de Speedster maar ik heb geen garage (en ook geen heel arsenaal aan gereedschap), dus bij deze even informeren of er forumleden zijn die graag klussen of assisteren. Geen "grote" werken, of volgens mij toch niet - het zijn allemaal relatief eenvoudige aanpassingen die vooral wat schroeven zijn?

Aan de binnenkant:
* Carbon interieurdelen: dashplaten, indicators, kap van de Stack, surround van de stuurkolom, deurpanelen en handgrepen, en eventueel de middenconsole.
Ik denk dat dit gewoon werkjes zijn die makkelijk gaan met de schroevendraaier en eventueel een tweede paar handen om de onhandige delen vast te houden. Die zilveren plastic aan de achterkant van het stuur zit langs elke zijkant met zo'n grote zeshoekschroef vast, is dit gewoon om die plastic vast te houden of is dat de bevestiging van iets van het stuur zelf? Ik merk wel dat die er af moet om aan de rest te kunnen. Bepaalde volgorde die ik moet respecteren om dit te doen?

Aan de buitenkant:
* Carbon turbo spoiler
* Carbon turbo oren
* Splitter
* Diffuser
Buiten wat paswerk vermoed ik dat dit relatief eenvoudig is, maar moet er veel gedemonteerd worden, of toch best ergens een brug vinden neem ik aan? Veel tijd voor nodig of gewoon auto de lucht in en wat schroeven draaien?


Grts, Pieter
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Wat hulp bij modificaties ...

Bericht door gertje »

Makkelijk is relatief bij een Speedster, je moet vooral voorzichtig zijn voor er iets stuk is. Het meeste sta beschreven op het forum.
Moest het niet lukken mag je mij altijd contacteren


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk


30/08/14 meet and greet.
Plaats reactie