bmw verslaafde meld zich...

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Nee hoor je begreep het goed. Maar ik had nog wel wat kleine wensen. Met name slijtplek stoel fixen, debadgen en veel zwarte verf. :wink:
Daarover dus een prijsafspraak gemaakt. Wordt na m'n vakantie in orde gemaakt.
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

André R schreef:Goeie keus Allen! Gefeli en tot ziens. Hou de glimmende kant boven!
Zo iets moet je niet tegen Pipo zeggen!!!

Allen gefeliciteerd met de Speedster. Ik ben zaterdag nog in Dordt geweest met de Speedster. Midden in de winkelstraat gestaan.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Pipo »

speedster schreef:
André R schreef:Goeie keus Allen! Gefeli en tot ziens. Hou de glimmende kant boven!
Zo iets moet je niet tegen Pipo zeggen!!!
Allen gefeliciteerd met de Speedster. Ik ben zaterdag nog in Dordt geweest met de Speedster. Midden in de winkelstraat gestaan.
Yes, some people call me the glimmer man :lol: :lol: :lol:
Heb toevallig gisterenavond nog mijn blinkende bodemplaatjes staan bewonderen :) Ben jaloers op je. Mijn blinker heeft de laatste 3 maanden nog geen meter gereden :oops: Hebt onlangs de druppellader nog eens aangehangen. Resultaat van te weinig droog weer en te veel te doen :cry:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Het grote voordeel bij jou is dat je wagen niet hoeft op te krikken om de bodemplaat te zien.Je loopt er gewoon onder door. :roll:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

smeerput

Bericht door Pipo »

Yep, smeerput van 5 mt. Heb ik al veel plezier van gehad :)
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Smeerput van 5 meter diep? Handig sleutelen. :lol: :wink:

Boven m'n verwachting in zijn er al een paar dingen vast gedaan tezamen met de servicebeurt. Diffusor en raamlijst zijn gelukkig zwart nu. Vauxhall rommel is uit de gril verwijderd en nog wat klein spul.
Morgen ophalen en direct door naar Wales. 8)
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Schrijf je even de wegnummers van de mooiste wegen op?!

Alvast bedankt en jij heel veel plezier!

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Steve6,In Snowdonia zijn de nummers niet op te schrijven.Het is namelijk helemaal :!: geweldig.Heel smal dat wel en veel toeristen.Maar toch geweldig.Veel plezier.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Steve, nummers opschrijven waar dan ook is niet eens nodig. We zitten nu nog in Zuid Wales. Ook daar al veel heuvels en veel 'slechte' wegen die waanzinnig kronkelen en waar de auto letterlijk maar net tussen past. Vandaag rustig stoeien en al even een heel eind achteruit gemoeten omdat er een megatruck naar boven kwam in de tegenovergestelde richting. De mensen hier zijn waanzinnig gastvrij. Zelfs de oudjes zwaaien nog als je langsrijdt.
Morgenochtend wellicht nog een rondrit hier en dan gaan we door naar de hoofdbestemming. Het noorden van deze waanzinnig mooie streek!

Er komt nog wel een verslag van Joy (df) die met z'n bmw is. Daar zullen ongetwijfeld ook wat nummers bijstaan.

Auto is ff wennen. Geweldig op de kronkelwegen maar het is duidelijk anders dan wat ik gewend ben. Liever rustig ontdekken. Voorlopig blijft het bij vlot rijden en vooral geen grenzen opzoeken. Hoeft nu ook niet, want je kijkt je ogen uit hier. Alleen nog even hopen op een droge dag zodat het dak eraf kan. Foto's volgen na de reis. Geen zin om dat nu uit te zoeken. 8)

--
edit: het is overigens wel verdomd vaak tanken met zo'n kleine tank. Niet leuk als je de trein dreigt te missen en moet gokken op voldoende 'reserve'. :lol:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Er kan 35,8liter in de tank, dus kijk de volgende keer even goed als je hem volgooit, dan heb je een idee van hoeveel liter er nog echt in de tank zit als hij van 6liter naar REFILL springt. Geen 5 liter bij mij maar 10liter dus... Ik kan altijd wel 100km rijden nog nadat hij op REFILL springt :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Niet iedereen rijdt als een slak Maik ;) Maar je hebt gelijk, de reserve van een Speedster is een ruim begrip ...

Allen nog veel plezier daar aan de overkant van de plas!

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Thnx voor de tip. Ging nu pas langzaam op zoek naar een tankstation als hij al op refill stond. Hoef me idd geen al te grote zorgen te maken dan.

Noord Wales en met name de wegen rond Snowden zijn geweldig. Evo Triangle ietsje te kort, maar wel gaaf. Laatste dag Londen was lekker voor de afwisseling. Volgens mij tikt Joy binnenkort een verslag dus dat komt asap. :wink:

Speedster... help... verslavend...
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Mooi, en nu sparen voor dat Nitron setje :idea: :lol: :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Man, de daadwerkelijke aflevering is nog niet eens geweest. :!: :lol:
Morgen breng ik hem terug. Uiterlijk 8 maart moet alles spik en span zijn. Toch een voordeeltje zo. Eerst lekker raggen voordat ze hem poetsen. 8)
Plaats reactie