Mijn gecrashte Speedster weer te koop -> goedgekeurd bij RDW

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Dat is een behoorlijke klap geweest :shock:
Heavy stuff.............wel kudt dat het nu voorbij is met de speedy.....op naar de volgende :!:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Paskal
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 aug 2005 6:56
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Bericht door Paskal »

allen schreef:Op de site bij v/d kooi staat een leuke groene elise imho. Race ready. Of die grijze bij van Sten?
Een Elise MK1 wordt het in ieder geval niet want vind het model 3x niks
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Paskal,

Mag ik aan de hand van het schadebedrag concluderen dat het achter-subframe krom is?!

Succes met je zoektocht en zorg altijd voor asfalt onder de wielen van je nieuwe auto straks!

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

Dat was inderdaad kort maar krachtig...
Erg jammer, maar gelukkig kun je het navertellen en kun je je weer storten op een waardige opvolger.

Het lijkt me trouwens wel een lastige keuze gezien je lijstje circuitracers. Heb je al ideeen, of staat de hobby nu even op een laag pitje?

Succes in ieder geval :!:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Staan we op 1 lijn Paskal :D
Herinner me overigens dat een bitter koekje een speedster niet heeft opgehaald in Belgie. Zou helemaal perfect zijn. Je buren zullen enkel denken dat je auto een lange servicebeurt heeft gehad. Dus op naar de te koop afdeling hier. :wink:
Paskal
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 aug 2005 6:56
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Bericht door Paskal »

SteV6 schreef:Paskal,

Mag ik aan de hand van het schadebedrag concluderen dat het achter-subframe krom is?!

Succes met je zoektocht en zorg altijd voor asfalt onder de wielen van je nieuwe auto straks!

SteV6
Nee, hulpframe was niet krom. Achterwiel heeft wel een tik uitgedeeld tegen hoofdframe (zie foto), maar als je een front- rearclam, dorpel, portier, koplamp, achterlicht, crashbox (gescheurd door zijdelingse impact), alle draagarmachtige zaken achter en alle andere kleine dingen bij elkaar optelt dan gaat het hard qua schadebedrag. Ik had tevens aangegeven bij mijn autoschadebedrijf dat ik hem liever niet terug wilde...... Dus het is vast wel goedkoper te maken anders koopt iemand het wrak niet op voor 7.5k.

Afbeelding
Rallye schreef:Het lijkt me trouwens wel een lastige keuze gezien je lijstje circuitracers. Heb je al ideeen, of staat de hobby nu even op een laag pitje?
Dat lijkt zo.... als je eea verder door zou lezen dan zie je dat ik met de 205 GTi bijna 10 jr op de Ring heb gereden. Toen tijdelijk even met de 525 en daarna dus de Speedster. Kom nog steeds vaak op de Ring (zie mijn site), maar voordat je die Euri hebt van de verzekering duurt ook even dus stond op een wat lager pitje idd.
allen schreef:Staan we op 1 lijn Paskal :D
Herinner me overigens dat een bitter koekje een speedster niet heeft opgehaald in Belgie. Zou helemaal perfect zijn. Je buren zullen enkel denken dat je auto een lange servicebeurt heeft gehad. Dus op naar de te koop afdeling hier. :wink:
Helaas lukt dat niet want gister met de buurtbbq vroegen ze zich al af waar die prachtige wagen van mij de laatste tijd was :) Maar die Belgische is zekers een goede optie, maar moet eerst voor mezelf maar eens op een rij zetten of ik wel weer zoveel Euri in de waagschaal wil leggen op de Ring....
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

Auw!! Sterkte met het verlies.

Tuurlijk wordt het weer een Speedster.
Die rijdt toch wel beter dan die 205GTi?

En wie wil er nou in zo'n Lotus hok rijden, inderdaad??

Go for it!
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Aiiiii da's een nare schuiver geweest.
Succes met je zoektocht naar een nieuw speeltje.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Op www.vansten.nl staat een mooie Ariel Atom voor € 31.000,-. Schijnen het wel goed te doen op het circuit.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Wel een tandenborstel en een washandje in je rugzakjes stoppen. Die zul je wel nodig hebben na een stukje beesten. Eet smakelijk ook. :lol: :wink:
Ergens nog niet eens duur overigens voor een wagen met zoveel fun.

[allen's reclameblok]
Wat je autokeuze betreft heb ik op een ander forum nog wel een en ander gelezen maar van het hele rijtje lijkt een speedster nogsteeds het leukste. Dit zijn toch wel de skeltertjes waarmee je oneindig kunt aanpassen en opnieuw uitproberen. Zodra je uitgespeeld bent, zoek je weer een upgrade en start de fun opnieuw. 8)
Gezien de nieuwwaarde is de verzekering een schijntje, voor schade zoals dit ben je gedekt, voor bepaalde circuitdagen kun je je laten verzekeren (ben ik mee bezig), en mocht je de wagen na een paar jaar willen ruilen heb je itt veel andere wagens een lagere afschrijving. En wil je echt niet weten wat je nog uit een Speedster kunt halen met een setje Nitrons?

[/allen's reclameblok]
Gebruikersavatar
paulb
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 21 mar 2008 22:03
Locatie: Sittard

22 juni, ongeluksdag?

Bericht door paulb »

Ook die van mij ging op 22 juni total los.

Voor diegene die denken dat je een auto vanaf de foto kunt beoordelen, bijgaand de volgende foto's.

Auto wordt gerepareerd met een nieuw chasis en de nodige nieuwe onderdelen.
Bijlagen
P1030628-1.JPG
P1030628-1.JPG (77.77 KiB) 5745 keer bekeken
P1030631.JPG
P1030631.JPG (83.81 KiB) 5751 keer bekeken
Paskal
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 aug 2005 6:56
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Paul,

Een voor mij bekend verhaal en die 22e juni moeten we dus maar snel vergeten. Blijft de auto wel in jouw bezit?

Paskal
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Bericht door vauxhall »

gaat de nieuwe eigenaar wel tevreden zijn met deze fotos? :wink:
Paskal
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 aug 2005 6:56
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Bericht door Paskal »

vauxhall schreef:gaat de nieuwe eigenaar wel tevreden zijn met deze fotos? :wink:
Doel je op mijn foto's ?
Geen idee of hij daar tevreden mee is, maar dat is volgens mij niet zozeer mijn probleem :) Als hij de boel een beetje goed bekijkt kan hij ongetwijfeld constateren dat er het nodige vervangen is aan de wagen....
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Bij Paul is iig een nieuw chassis besteld, dus zou niet weten waarom niet. Mocht de wagen van Paskal aantoonbaar met een nieuw chassis opgebouwd worden is dat ook geen enkel probleem. Ik zou de wagen er dan niet voor laten staan.
Plaats reactie