een speedster in Alphen a/d Rijn
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Niet best, maar een foutje is zo gebeurd. In dat opzicht gewoon blij zijn dat het een klein foutje betrof en je ongeschonden uitstapt. De rest is maar plastic. En dan meen ik het nog serieus ook!
Overigens is Stefan z'n wagen ook weer gewoon gefixed, dus waarom de verzekering bij jou ineens niet tot reparatie over zou willen gaan...
Overigens is Stefan z'n wagen ook weer gewoon gefixed, dus waarom de verzekering bij jou ineens niet tot reparatie over zou willen gaan...
Caterham => Britse degelijkheid...
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7340
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
edit; laat maar.
Laatst gewijzigd door Smiley op 23 aug 2011 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Boven op de bult kan lastig zijn ja, er zijn daar talloze vanaf gegaan helaas
Je moet je lijn redelijk goed kiezen, alhoewel er meerdere variaties mogelijk zijn daar.
Stefan, ik weet niet of je daar met 250pk je gas erop kan houden, maar ik denk van wel, maar misschien heb je daar wel semi's voor nodig. Ik ga daar volgas (nu met de r888 maar daarvoor ook met de t1r) en doe daar dan 170km/u volgens mijn performancebox. Maar dat deed ik niet in mijn eerste rondje CPZ zeg maar
Het is in ieder geval zaak om bovenop de bult, wanneer de wagen daar dus iets lichter wordt, NIET abrupt van het gas te gaan Dan wordt de achterkant echt te licht en wil die je voorbij steken....
Je moet je lijn redelijk goed kiezen, alhoewel er meerdere variaties mogelijk zijn daar.
Stefan, ik weet niet of je daar met 250pk je gas erop kan houden, maar ik denk van wel, maar misschien heb je daar wel semi's voor nodig. Ik ga daar volgas (nu met de r888 maar daarvoor ook met de t1r) en doe daar dan 170km/u volgens mijn performancebox. Maar dat deed ik niet in mijn eerste rondje CPZ zeg maar
Het is in ieder geval zaak om bovenop de bult, wanneer de wagen daar dus iets lichter wordt, NIET abrupt van het gas te gaan Dan wordt de achterkant echt te licht en wil die je voorbij steken....
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7340
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Ik op mijn 100e rondje nog niet.Maik schreef:Maar dat deed ik niet in mijn eerste rondje CPZ zeg maar
Je moet altijd wat te groeien hebben zeg maar
Mijn gas stagneerd daar op dat stuk, en houd bewust nog die 150 max in de gaten.
Ik heb de juiste lijn op dat stuk nog niet te pakken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Plak de volgende keer je snelheidsmeter desnoods af als je steeds wilt kijken. Rij vooral op je gevoel en kijk achteraf op een performance box of wat anders wat je hebt gereden. Op gevoel leren rijden is beter dan vertrouwen op je snelheidsmeter. Ook al is het droog.
Caterham => Britse degelijkheid...
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7340
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Ik heb dat alleen op dat stuk, de rest rij ik lekker op gevoel.allen schreef:Plak de volgende keer je snelheidsmeter desnoods af als je steeds wilt kijken.
Is misschien omdat ik achter martinb zat, toen het gebeurde op het begin van de dag.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gisteren even bij Jan vd Kooi geweest. Onlangs een originele hardtop gekocht, deze gelijk op de speedster geplaatst.
Deze kan dan bij het spuiten ook gelijk mee gespoten worden.
Mijn softtop meegenomen, die kan alleen maar stoffig en vies worden. Nu nog op zoek naar een hoes voor de softtop. Misschien laten maken.
Volgende week wordt de speedster gestript bij vd Kooi. Hopelijk daarna snel weer de opbouw.
Deze kan dan bij het spuiten ook gelijk mee gespoten worden.
Mijn softtop meegenomen, die kan alleen maar stoffig en vies worden. Nu nog op zoek naar een hoes voor de softtop. Misschien laten maken.
Volgende week wordt de speedster gestript bij vd Kooi. Hopelijk daarna snel weer de opbouw.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Vandaag gelukkig goed nieuws van Jan vd Kooi. De voorclams zijn in Lochem gearriveerd. (bij vd Kooi staat nog een turbo waarvan de voorclam ook vernieuwd moet worden).
Als het goed is wordt de speedster volgende week chrome orange gespoten.
Dan moet de speedster toch voor het begin van het seizoen wel weer klaar zijn.
In de tussentijd een hoes voor de softtop (tnx smiley) geregeld. Een originele hard top (tnx spider) die nu gelijk in kleur gespoten wordt. De imitatie is ook al verkocht.
Een originele (bijna nieuwe) achterbak mat. Ik had tot nu toe zelf een matje gesneden op maat.
En als laatste worden ook versterkte toe links door vd Kooi gemonteerd.
Als het goed is wordt de speedster volgende week chrome orange gespoten.
Dan moet de speedster toch voor het begin van het seizoen wel weer klaar zijn.
In de tussentijd een hoes voor de softtop (tnx smiley) geregeld. Een originele hard top (tnx spider) die nu gelijk in kleur gespoten wordt. De imitatie is ook al verkocht.
Een originele (bijna nieuwe) achterbak mat. Ik had tot nu toe zelf een matje gesneden op maat.
En als laatste worden ook versterkte toe links door vd Kooi gemonteerd.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo