Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
mark986
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 nov 2010 18:35
Locatie: Antwerpen/Borgerhout

Bericht door mark986 »

scheelt dit veel in geluid en temperatuur in de winter? of is het enkel voor het uitzicht?
every day is a second chance....
Blitz

Bericht door Blitz »

in de eerste plaats heb ik gedaan om een iets luxere uitstraling te krijgen, ik gebruik mijn speedster ook vaak voor woon-werk verkeer en om te gaan winkelen e.d. dus iets of wat luxe mag wel vond ik :)
het rolgeluid en geluid van steentjes die tegen de bodem tikken wordt wel degelijk gedempt, maar is er nog altijd meer dan in een "normale" auto.
hoe het zit met de temperatuur kan ik niet zeggen, ik heb nog niet met vriestemperaturen gereden en met echt slecht weer neem ik men astra ;)
Blitz

Bericht door Blitz »

verklaar me gek, maar ik denk er aan om de speedster te verkopen. het is tegen mijn zin, maar ik heb een leuke investering op het oog en daar heb ik de speedstercentjes voor nodig...
het is nog niet 100% zeker, maar ik meld het hier al maar ff, mocht er iemand intresse hebben...
ALS hij verkocht wordt, is het wel volledig origineel, m.u.v. de wielen, die zijn mat zwart ipv zilver. ook de caliber radio en rockford fosgate speakers blijven zitten en de EGR klep blijft dichtgemaakt.
de andere onderdelen hou ik bij, voor wanneer de investering heeft opgebracht, dan koop ik me gelijk weer een speedster :)
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Heb wel interesse in de afdekplaatjes en de balk (voor) van de hardtop. Mocht je die los willen verkopen ;)
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Hey Blitzke
Dat moet dan toch wel een hele mooie investering zijn, jouw kennende.
Is het een auto, of toch iets anders?
Grt Speedokus. :D
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Blitz

Bericht door Blitz »

de hardtop hou ik nog ff bij, want ik ben wel van plan om na een tijdje weer een speedster te kopen 8)

hier is een kleine hint ;)
Afbeelding

maar het is nog niet 100% zeker, we moeten eerst nog wat babbelen over getallen en ik moet nog berekenen na hoeveel tijd ik er wat aan kan verdienen...
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Bericht door Pw »

Een Indian?!
Nr.0672
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Volgens mij is Blitzke afgelopen weekend naar de oldtimerbeurs geweest in Hoogstraten, en gaat hij zijn Speedster wisselen voor iets van 1943 :lol: :lol:
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

????????????????????????????
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Blitz

Bericht door Blitz »

ik ben idd naar de oldtimerbeurs geweest, maar enkel om te gaan kijken.. het "1943"-plaatje en al de rest die er aan hangt is van mijn vader. hij heeft er al een paar jaar niet meer mee gereden en wil hem wegdoen, maar ik wil hem niet weg, vandaar dat ik hem wil overnemen ;)
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Hey Blitzke
Je kan hem toch vragen om hem voor jouw te bewaren als een erfstuk.
En anders zal hij toch niet de hoofdprijs vragen aan zijn eigen zoon.
Grt Speedokus. :D
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Blitz

Bericht door Blitz »

hij is een huis aan het bouwen, dus kan het geld wel gebruiken. daarbij staat dat ding al jaren stil, zonde om er niet af en toe mee te rijden. de hoofdprijs vraagt hij idd niet, maar het blijft natuurlijk wel veel geld..
Blitz

Bericht door Blitz »

het ging dus over een liberator uit '43, maar vaders heeft besloten om hem uit te schrijven en hem nog wat bij te houden. ergens vind ik het wel jammer dat hij nu niet van mij is, maar langs de andere kant wel super dat ik de Speedster dus niet weg moet doen 8)

vandaar ben ik maar weer begonnen met updateren:
ik ben zondag bij Neetmans een alu radiator + extra koelvin gaan halen. vandaag begonnen met de clam der af te halen, volgens mij zit hij nog maar met 1 schroef vast, maar da s voor morgen, want mijn helpers stopten ermee en om dat ding alleen af de speedster te heffen leek me nogal riskant :)
ik heb een ruitewisserhendel van een astra, dus met functie voor achterruitewisser, waarop ik de 2de fan ga aansluiten, zodanig ik deze handmatig kan bedienen in geval van files o.i.d.
de grille wordt vervangen door een "V" die reeds besteld is.
de verwarmingsbuis vervangen door een afvoerbuis + een stukje vliegengaas er in
en een xenonsetje

de volgende dagen weet ik alvast wat te doen en ik zal ook voor de nodige foto's zorgen ;)
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Blitz schreef:de grille wordt vervangen door een "V" die reeds besteld is.
De "V" is binnen gekomen Gert, ik ga ze donderdag afhalen :D
Einfach nur ein nackter Sportler
Blitz

Bericht door Blitz »

schitterend, heb ik meer geluk dan MartinB met zijn clam ;)
ik kom deze zo snel mogelijk ophalen als ik op tijd gedaan heb met werken. zal dan wel ff bellen ;)
Plaats reactie