Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
Blitz

Blitz from Belgium

Bericht door Blitz »

hellow,

Ik ben Gert, woon in Hoogstraten (B), ben bijna 23, ik werk als carrossier bij een Opelgarage en ik rij nu met een astra g cabrio, maar ik sta op punt om een speedster te kopen. Ik heb een bod gekregen voor mijn astra, welk ik aanvaard heb, dus als hij weg is, ga ik een Speedster halen.

wat zijn zowat de punten waar ik moet letten bij aankoop van een speedster?

ps: de Speedster zou mijn enige auto zijn, dus voor dagelijks gebruik. Hij kan gelukkig wel binnen staan en ik doe +- 10.000km per jaar, dus volgens mij moet het perfect doenbaar zijn om dan een Speedster als dagelijkse auto te hebben :)
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Bericht door vauxhall »

goed kijken of er geen ernstige chassis-schade is
herstelde carroserieschade is geen pluspunt... scheurtjes en barsten komen wel eens terug
leeftijd banden, etc

koop je hem in Belgie of Duitsland? bij de laatste liggen de prijzen meestal veel lager
autoscout24 of mobile.de kijken
zoek je een 2.2 of turbo?

rijvaardigheidstraining voor dit soort wagens is een must!
eerste tijd van die gas afblijven is een goede raad :lol: winter gaat beginnen
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

ik passeer regelmatig in hoogstraten (leveren in het centrum; bruurs,...); je werkt dan waarschijnlijk bij Barto? Blijkbaar is mijn speedster daar ooit gekocht geweest, er staat nog www.barto.be op de nummerplaathouder.

Heb je enige voorkeur voor een bepaalde kleur ofzo? Het is mogelijk dat ik mijn speedster binnenkort van de hand doe. (heb wel een ongeval mee gehad maar zal hersteld worden)
Blitz

Bericht door Blitz »

ben op zoek naar een 2.2 (turbo verzekeren op mijn leeftijd is niet betaalbaar)