no.4800

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: no.4800

Bericht door Pipo »

Meestal kan je inderdaad gewoon de zwarte kunststof hendel terug in de alu-houder klikken. Indien de kabel kapot zou zijn, kan je de kap manueel openen.
Werkwijze: Demonteer rechtervoorwiel. Maak zwarte wielomkapping los (je mag ze laten zitten). Wring je arm er tussen tot je aan het slotmechanisme geraakt. Trek de schuifpal opzij.
A thing of beauty is a joy forever!
harrys
Actief lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 apr 2014 11:09

Re: no.4800

Bericht door harrys »

even apenkooi gespeeld en hendeltje zit weer in de bracket.
poppenhuis spul trouwens maar dat wisten jullie al
thanks allen
harrys
Actief lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 apr 2014 11:09

Re: no.4800

Bericht door harrys »

heb net mijn racelicensie weer verlengd en besloten dat mijn gele n/a speedster gewoon lekker in straatuitvoering blijft maar dat mijn grijze speedster turbo er aan moet geloven: die wordt raceauto.
Ik ga het simpel houden dat wel. Motortje was al beetje getuned en loopt hard zat, heb er de nitrons ntr 46 onder gezet paar maanden geleden en vorige week alle draagarmbussen vervangen door stalen uniballs.
Rolkooi ligt al klaar bij Yvo van de Eliseshop en dat geldt ook voor de Tillet fia stoel en bracket en de single skin hardtop.
Ik ga het echt simpel houden, lijstje is dan nog het volgende: aerocatch sluitingen, 6 pt gordels, blussertje, deurbekleding vervangen door carbon plaatjes, ander stuurtje en naafverlenger , iets meer neg camber op de wielen en thats it en de baan er mee op. moet dit voorjaar nog gaan lukken .
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Re: no.4800

Bericht door Exmantaa »

Ben wel benieuwd naar je ervaringen met de uniball draagarm bussen, maar daar zul je nog weinig mee gereden hebben deze tijd.
Plaats reactie