Speedster #4567

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1511
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Speedster #4567

Bericht door Arno »

No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Gebruikersavatar
DuDe
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2015 9:36

Re: Speedster #4567

Bericht door DuDe »

Thx voor de link maar blijkbaar heb ik http://elise-shop.com/drop-linkanti-rol ... p-898.html nodig..

Wel gek dat hier dan weer enkel VX220 bij staat en bij andere onderdelen staat speedster er wel effectief bij.. Beetje verwarrend.
Blitz

Re: Speedster #4567

Bericht door Blitz »

DuDe schreef:Weer even geleden dat ik hier iets gepost heb. Ik zal nog eens bij bram navragen hoe je echt noemt @Blitz. Nu afspreken voor een ritje is bij mij sowieso niet simpel door men heel wisselende uren.

Een vraagje voor kenners hier. Ik overweeg het om de cup uitlaat te vervangen door een originele (met pipo mod). Moet de volledige achterclam er dan af of gaat dit ook langs onder? Die cup maakt gewoon teveel lawaai op de snelweg. Op deze manier krijg ik de vriendin nooit mee :D

Iemand een idee waar ik een voetsteun kan vinden? De mijne is weg om 1 of andere reden?
Gert Van Loon ;)
Gebruikersavatar
DuDe
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2015 9:36

Re: Speedster #4567

Bericht door DuDe »

Done gert! Pipo mod is ook een feit. Het geluid is al een pak beter. Enkel zijn de plofjes nu wel weg. Die mis ik wel.

Een vraagje voor de kenners. Men remblokken vooraan moeten stilaan vervangen worden. Welke zijn het beste geschikt voor normaal gebruik met regelmatig goed doorperen. Ik twijfel tussen EBC redstuff of ferodo remblokken... Iemand ervaring met R-Power? Is lekker dichtbij :-)
Gebruikersavatar
DuDe
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2015 9:36

Re: Speedster #4567

Bericht door DuDe »

Ik heb hier nog de originele winterset van een opel speedster liggen. Iemand een idee of die nog iets waard zijn? Anders blijven ze gewoon in men kelder liggen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Speedster #4567

Bericht door tibby »

DuDe schreef:Done gert! Pipo mod is ook een feit. Het geluid is al een pak beter. Enkel zijn de plofjes nu wel weg. Die mis ik wel.

Een vraagje voor de kenners. Men remblokken vooraan moeten stilaan vervangen worden. Welke zijn het beste geschikt voor normaal gebruik met regelmatig goed doorperen. Ik twijfel tussen EBC redstuff of ferodo remblokken... Iemand ervaring met R-Power? Is lekker dichtbij :-)

R power is waar enkele leden destijds hun OMP remblokken langs kochten. (OMP , 971c niet meer verkrijgbaar)
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Speedster #4567

Bericht door aKra »

DuDe schreef:Done gert! Pipo mod is ook een feit. Het geluid is al een pak beter. Enkel zijn de plofjes nu wel weg. Die mis ik wel.

Een vraagje voor de kenners. Men remblokken vooraan moeten stilaan vervangen worden. Welke zijn het beste geschikt voor normaal gebruik met regelmatig goed doorperen. Ik twijfel tussen EBC redstuff of ferodo remblokken... Iemand ervaring met R-Power? Is lekker dichtbij :-)
Even aan timmyboy55 vragen, die heeft net goedkopere Elise-Shop blokken geplaatst :)
Gebruikersavatar
DuDe
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2015 9:36

Re: Speedster #4567

Bericht door DuDe »

tibby schreef:
DuDe schreef:Een vraagje voor de kenners. Men remblokken vooraan moeten stilaan vervangen worden. Welke zijn het beste geschikt voor normaal gebruik met regelmatig goed doorperen. Ik twijfel tussen EBC redstuff of ferodo remblokken... Iemand ervaring met R-Power? Is lekker dichtbij :-)

R power is waar enkele leden destijds hun OMP remblokken langs kochten. (OMP , 971c niet meer verkrijgbaar)
grtz
aKra schreef:
DuDe schreef: Een vraagje voor de kenners. Men remblokken vooraan moeten stilaan vervangen worden. Welke zijn het beste geschikt voor normaal gebruik met regelmatig goed doorperen. Ik twijfel tussen EBC redstuff of ferodo remblokken... Iemand ervaring met R-Power? Is lekker dichtbij :-)
Even aan timmyboy55 vragen, die heeft net goedkopere Elise-Shop blokken geplaatst :)
Bedankt mannen maar Ik heb de mijne gisteren besteld. Ook de goedkopere van Elise-Shop
Gebruikersavatar
DuDe
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2015 9:36

Re: Speedster #4567

Bericht door DuDe »

Gisteren gekeurd. Zonder opmerkingen dan nog. Ik had anders zeker verwacht afgekeurd te worden. Nice :mrgreen:
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Speedster #4567

Bericht door aKra »

En hoe bevallen de blokken? :wink:
Gebruikersavatar
DuDe
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2015 9:36

Re: Speedster #4567

Bericht door DuDe »

aKra schreef:En hoe bevallen de blokken? :wink:
Tot nu toe zeer tevreden van! Remmen merkbaar beter dan de originele. Heb er wel nog maar een paar 100km meegedaan dus heel veel kan ik nog niet zeggen.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Speedster #4567

Bericht door S. Gonzales »

DuDe schreef:Remmen merkbaar beter dan de originele
Daar is niet veel voor nodig, echt alles remt beter dan origineel. :lol:
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
DuDe
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2015 9:36

Re: Speedster #4567

Bericht door DuDe »

Morgen nog is een ritje met deze maken. Soms twijfel ik er wel aan om hem terug te verkopen. Gewoon omdat ik em te weinig gebruik. Blijft een fantastische gocar maar qua praktisch geheel is het toch niet alles. Maar waarschijnlijk als ik er morgen nog is mee rijd, is die twijfel terug weg. Binnenkort gaat ie ook terug op stal..
Gebruikersavatar
DuDe
Lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 mei 2015 9:36

Re: Speedster #4567

Bericht door DuDe »

Deze staat te koop. Ik gebruik hem veel te weinig :( . Waarschijnlijk achteraf spijt van maar het is niet anders..
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Speedster #4567

Bericht door Pipo »

DuDe schreef:Deze staat te koop. Ik gebruik hem veel te weinig :( . Waarschijnlijk achteraf spijt van maar het is niet anders..
Heb ik ook met de vorige gedaan. Fuck dat 'praktisch' :twisted: Enige criteria moet zijn: 'krijg je een smile iedere keer je achter het stuur kruipt?'. Ik garandeer je dat er veel spijt gaat volgen :wink:
Met deze heb ik er met leren leven. Voordeel is; om de max. 500km krijgt hij een groot onderhoud, want meer haal ik niet per jaar :P So what!
A thing of beauty is a joy forever!
Plaats reactie