Speedster #0670

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jürgen
Lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:18
Locatie: Oegstgeest

Speedster #0670

Bericht door Jürgen »

Ik ben Jürgen Donders, beheerder van de Nederlandse Opel Speedster site ( www.opel-speedster.tk ). Ik rijd nu ruim twee jaar in mijn speedster en ik beleef er nog steeds veel plezier aan. Uiterlijk heb ik diverse aanpassingen aan mijn auto gedaan (zie foto). Motorisch wil ik ook nog e.e.a. laten aanpassen, maar daarvoor spaar ik nog even door. Ik hoop jullie vaak te zien bij meetings.
Bijlagen
nr0670_2.JPG
nr0670_2.JPG (23.07 KiB) 2975 keer bekeken
SpeedstertreffenLUX247.jpg
SpeedstertreffenLUX247.jpg (59.79 KiB) 2980 keer bekeken
SpeedstertreffenLUX2573.JPG
SpeedstertreffenLUX2573.JPG (55.67 KiB) 2973 keer bekeken
Groetjes,
Jürgen Donders
www.opel-speedster.tk
#0670
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Mooie car zo Jurgen 8)
Gebruikersavatar
damnedt
Actief lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 02 dec 2004 22:11

Re: Speedster #0670

Bericht door damnedt »

Jürgen schreef:Ik ben Jürgen Donders, beheerder van de Nederlandse Opel Speedster site ( www.opel-speedster.tk ). Ik rijd nu ruim twee jaar in mijn speedster en ik beleef er nog steeds veel plezier aan. Uiterlijk heb ik diverse aanpassingen aan mijn auto gedaan (zie foto). Motorisch wil ik ook nog e.e.a. laten aanpassen, maar daarvoor spaar ik nog even door. Ik hoop jullie vaak te zien bij meetings.
Had hem al gezien, die foto van de meeting in Luxemburg.
Mooie kleur !!!
Gebruikersavatar
Bebear
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 28 dec 2004 15:43
Locatie: Purmerend

Bericht door Bebear »

Hi Jurgen,

Het resultaat mag er zijn, ziet er prachtig uit.
Op jou site zag ik echter een aantal punten samengevat, die aan een Speedster kunnen mankeren. Ik hoop niet dat dit allemaal aan jou exemplaar was. Aan de andere kant las ik ook, dat Opel het meeste perfect heeft opgelost. Heb je tips, dan hoor ik dit graag. (welke modificaties kan ik bv eventueel op voorhand nog tijdens garantie laten uitvoeren), of waar kan ik speciaal op letten.

groeten

Bebear
Plaats reactie