Dennis (Driving Fun)

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Nieuw lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 aug 2017 12:56
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Dennis (Driving Fun)

Bericht door Dennis Cavallino »

Hallo Speedsterrijders,

Een hoop van jullie ken ik in het echt, maar ik zal mij toch even voorstellen. Ik ben Dennis en werk bij Driving-Fun.com op Zandvoort. In de loop der jaren heb ik als instructeur met de nodige Speedsters (mee)gereden) als instructeur en altijd veel plezier gehad.

Mijn nickname gebruik ik op forums zoals Gummen, Garage Journal en natuurlijk DF zelf, dus ik ben eraan gewend om ook aangesproken te worden als 'Cav'. :D Ik rijd zelf geen Speedster, maar ik heb een Trabant ('bekend' van het DDR Museum in Monnickendam) en heb door het gezinsleven thuis weinig tijd voor de autohobby naast mijn werk. Ik zal vooral meelezen en af en toe wat reageren in het trackdaydraadje. Tenzij dat als irritant wordt ervaren, dan stop ik er weer mee.

Groeten,

Dennis
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Dennis (Driving Fun)

Bericht door Smiley »

Welkom Dennis.

Wat voor opties zijn er voor persoonlijke training van jou uit op de DF avond en dagsessies?
Ik kan wel wat finetuning gebruiken maar professionele training a la Jaap van Lagen is mij nog een stap te ver.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Nieuw lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 aug 2017 12:56
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Dennis (Driving Fun)

Bericht door Dennis Cavallino »

We doen altijd maatwerk, dus ik vraag altijd wat je doel is als rijder. De antwoorden zijn altijd verschillend:

- auto uit de muur houden
- 's avonds met een grote glimlach naar huis
- wereldkampioen F1 worden :D
- een paar seconden sneller
- wat verder naar voren komen in het startveld waaraan ik deelneem

Soms een combinatie van die dingen. Vervolgens gaan we de baan op en zal ik eerst kijken wat iemand huidige niveau is (naar rondetijden kijk ik dan nog niet). Van daaruit gaan we verder werken. Het maakt mij dan niet uit of iemand beginner is, gevorderd of zelfs heel ervaren.

We zijn per los uur te boeken en dat kost 75 euro. Mijn advies is altijd om eens in de zoveel tijd een uurtje te boeken. Als je meer wilt, dan kun je beter aan de licentiecursus of masterclass meedoen. Wel zijn er vaak mensen die na één uur instructie vragen of ze een paar uur later op de dag nog een uur erbij kunnen boeken. Dat is een mooi compliment. 8)

Ik heb zelf veel ervaring met Lotussen, Speedsters en natuurlijk een hoop andere auto's (met middenmotor) en dat gebruik ik om in ieder geval altijd punt 1 en 2 te waarborgen en meestal gaan punt 4 en 5 dan vanzelf. :wink:

Ik zou het leuk vinden om eens met jou op pad te gaan Smiley, ik ken al wat onboardfilmpjes van je.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Dennis (Driving Fun)

Bericht door Smiley »

Dat klinkt allemaal erg goed, en daar ga ik zeker gebruik van maken.
Het gros rijd hier de speedster als straatauto, dus uit de muur, heel naar huis, en 1 tot 2 sec winst is wat de meesten hier wel zoeken denk ik.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Plaats reactie