Even voorstellen

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
EVO
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2018 13:12

Even voorstellen

Bericht door EVO »

Goedenavond,

Mijn naam is Boris en ik ben me aan het orienteren op aanschaf van een Speedster/Elise. Genoeg over mij want zo spannend is het allemaal niet. In het verleden ben ik in het bezit geweest o.a van een Porsche 968, 911, Mercedes C32, E55, BMW E39 M5, Alpina B3, B10 Audi S8 V10, Maserati Quattroporte en nu bezig aan mijn derde Porsche 996.

Nu wordt het tijd voor het pure autorijden en zodoende mag mijn derde 911 - 996 van eigenaar wisselen en ben ik mij aan het oriënteren en actief op zoek naar een Speedster (of evt een Elise).

Mocht iemand nog een leuke auto kennen (of bezitten) dan sta ik daar evt open voor.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Even voorstellen

Bericht door Smiley »

Welkom Boris.
Dat zal een flinke stap worden, van goed uitgevoerde (zware) luxe, naar rauw speelgoed als een lotus of speedster.
Heb je al een proefrit gehad, zodat je weet waar je aan begint?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
EVO
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2018 13:12

Re: Even voorstellen

Bericht door EVO »

Bedankt en jahzeker ;)
En juist dat pure autorijden is dat gene waarbij voor gevallen ben! Het is mijn derde auto en af en toe ‘lekker af te zien’ en going back to the basics is ook zeker goed.
Tot nu toe heb ik gereden in een S1 111S (puurste van allen denk ik), S2 1.8 16v en een VX220. Allen bevallen tot nu toe zeer goed maar een terechte opmerking die je maakt!
xtr6
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2018 21:10

Re: Even voorstellen

Bericht door xtr6 »

Ik heb een VX220 SC die van eigenaar mag wisselen. Goed voor 260 pk met schadevrij verleden in de kleur Europa Blauw.
Moet wel nog eerst even in de Alpen op vakantie gaan, daarna mag hij weg. Denk dat dit deze auto wel aansluit op je autoverleden.
Hoeft niet weg maar mag, want diep in mijn hart weet is dat er weinig anders leukers en praktischer te vinden is. En ik weet waar ik over praat.
Plaats reactie