Rijvaardigheidtraining

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

NOG 4 PLAATSEN BESCHIKBAAR :!: :!:

Aanmelden via info@cabriokleding.nl

Groeten,
HJ
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

[quote="Hendrik-Jan"]Jans,

Dat heeft te maken voor kosten lunch e.d. + de gaan ze er vanuit dat de bijrijder net zo actief betrokken is en dus vragen stelt e.d. Ze reserveren instructeurs voor die dag aan de hand van het aantal deelnemers (personen, niet de auto's).

Foto's maken doe ik ook en ik neem aan dat meerdere dat zullen doen.
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

rijvaardigheidtraining

Bericht door linne150 »

vandaag aangemeld,voor de training nr 12 ? linne150 {Wilbert}Voor die tijd moeten we nog even naar England.Volg nu een Zwemtraining.tot ziens
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

:!: NOG MAAR 3 PLAATSEN BESCHIKBAAR:!:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

rijvaardigheids training

Bericht door jans »

Hi
Als ik het eens goed bekijk, is dit dan een veredelde drift cursus?

jans
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Voor zover ik het kan inschatten is dit de training die ik en Maik hebben gezien toen wij onze eerste Seat-Online rijtraining hadden. Er was toen een Lotus-club met Elises bezig met een rijtraining op een met pilonnen uitgezet circuit. Erg leuk om te zien, en nu we in het bezit van een Speedster zijn nog leuker om te gaan doen :mrgreen:

Jans, niet aarzelen, maar gewoon doen. Zeker met die 310 pk die je dan onder je rechter voet hebt. Je zal er geen spijt van krijgen!

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

SteV6 schreef:Voor zover ik het kan inschatten is dit de training die ik en Maik hebben gezien toen wij onze eerste Seat-Online rijtraining hadden. Er was toen een Lotus-club met Elises bezig met een rijtraining op een met pilonnen uitgezet circuit. Erg leuk om te zien, en nu we in het bezit van een Speedster zijn nog leuker om te gaan doen :mrgreen:

Jans, niet aarzelen, maar gewoon doen. Zeker met die 310 pk die je dan onder je rechter voet hebt. Je zal er geen spijt van krijgen!

SteV6
HiStephan

Eerlijk gezegd geef ik die300 euro liever uit aan Vmax.Heb op Werner zijn lijstje nog het een en ander gezien.
Heb het idee dat het in principe een soort van slipcursus is.en niet wat we van prodrive in assen kregen ,gewoon een hele dag op het circuit voor
150 euro.En het is niet zo dat ik die 300 euro niet kan bet, maar het
vaste gegeven dat je ook moet bet voor een 12 jarige , vind ik 2 keer niks
jans
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

@Jans,

Jij krijgt van mij een zakjapannertje! Als ik het goed begrijp is het zo dat je voor jezelf E 165,- betaald, en voor je zoon van 12 jaar E 45,- omdat hij niet deelneemt aan de cursus. Samen dus E 210,- :roll:

Maar vraag dat voor de zekerheid even duidelijk na bij Hendrik-Jan!

Groeten SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

SteV6 schreef:@Jans,

Jij krijgt van mij een zakjapannertje! Als ik het goed begrijp is het zo dat je voor jezelf E 165,- betaald, en voor je zoon van 12 jaar E 45,- omdat hij niet deelneemt aan de cursus. Samen dus E 210,- :roll:

Maar vraag dat voor de zekerheid even duidelijk na bij Hendrik-Jan!

Groeten SteV6
Of het is inderdaad wat jij zegd, dit heb ik ook ergens hierboven gelezen. Maar er staat ook met 2 pers is 2 keer bet. dus dan is hei 330 + 50 voor
de benzine = 380 euro :shock:
jans
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Hendrik-Jan schreef:Wil je iemand meenemen en het aantal rijbeurten delen dan bedragen de kosten € 45 per 2e deelnemer (je deelt dan dus wel het aantal rijbeurten).
Aangezien je zoon 12 is mag die nog niet rijden, dus neem ik aan dat zijn "deelname" slechts E 45,- kost ... Maar nogmaals leg die vraag even duidelijk bij Hendrik-Jan neer.

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

SteV6 schreef:
Hendrik-Jan schreef:Wil je iemand meenemen en het aantal rijbeurten delen dan bedragen de kosten € 45 per 2e deelnemer (je deelt dan dus wel het aantal rijbeurten).
Aangezien je zoon 12 is mag die nog niet rijden, dus neem ik aan dat zijn "deelname" slechts E 45,- kost ... Maar nogmaals leg die vraag even duidelijk bij Hendrik-Jan neer.

SteV6
Oke ,laat ik hier dan maar vanuit gaan.Maar je krijgt 3 kadetjes en een kop soep voor die 45 euro , vind dat ze bij prodrive de laatste anderhalf jaar knap veranderd zijn.toen koste een tweede persoon niets!!
Als je nu iemand meeneemt die ook daadwerkelijk meedoet aan de cursus
zeg ik ja ,dit vind ik redelijk. maar dit is mij te simpel .Nogmaals
het gaat mij niet om die paar euro's.

jans
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Misschien proberen ze op deze manier de komst van aanhang te ontmoedigen.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Jans,

Ik heb de vraag voor je zoon bij Prodrive neergelegd. Omdat hij niet achter het stuur plaats zal nemen zoals wel mogelijk zou moeten zijn wanneer je € 45,- betaald en hij mag een broodje van mij hebben.

De dag is niet te vergelijken met een dag op het circuit rondrijden voor € 150,-. De bedoeling van de dag is om te leren wat de auto allemaal kan en hoe je snel over een circuit kan rijden (dus dat moet je na 17 april gaan doen). De gemiddelde Speedster rijder zal zijn auto al goed kennen. Het gaat die dag om grenzen te verleggen en te kunnen corrigeren wanneer het fout gaat.

Groet,
HJ
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hendrik-Jan schreef:Jans,

Ik heb de vraag voor je zoon bij Prodrive neergelegd. Omdat hij niet achter het stuur plaats zal nemen zoals wel mogelijk zou moeten zijn wanneer je € 45,- betaald en hij mag een broodje van mij hebben.

De dag is niet te vergelijken met een dag op het circuit rondrijden voor € 150,-. De bedoeling van de dag is om te leren wat de auto allemaal kan en hoe je snel over een circuit kan rijden (dus dat moet je na 17 april gaan doen). De gemiddelde Speedster rijder zal zijn auto al goed kennen. Het gaat die dag om grenzen te verleggen en te kunnen corrigeren wanneer het fout gaat.

Groet,
HJ
Hi Hendrik-Jan

Wil straks niet het gevoel hebben ,steeds te worden aangekeken, al zullen
ze dit toch wel doen denk ik.want mijn naam staat op de pet :lol:
Maar laat die aanvraag hierover maar zitten Hendrik-Jan,ik snap het.

groetjes jans
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Hoezo Jans? Het is toch een normale vraag? Wanneer een bijrijder actief deelneemt moet je daar ook voor betalen. Wanneer het een 12 jarige zoon van iemand betreft die mee wil omdat hij het allemaal erg leuk vindt is mijn mening dat dat zonder extra kosten moet kunnen. Vandaar mijn vraag naar Prodrive.

Groeten,
HJ
Plaats reactie