Karten: 15 november 2009

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Reserverijders komen al aan de beurt.
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1451
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Bericht door stefan »

dus als ik dit lees kan er geen enkel bezwaar zijn dat ik in de andere richting knal :lol:









ah positief denken (daar kom je al een eind mee verder) :wink:

grt de belg
rayz25

Bericht door rayz25 »

Heb nog nooit in me leven in een kart gereden waar je het stuur 8 cm naar links kan duwen zonder te sturen en ook naar rechts.

En heb ook andere karts gecontrolleerd zelfde probleem ook bij mijn maatje we hebben 2x gereden en zelfde problemen allebij.

Ik heb op bijna alle indoorcircuits gereden en outdoorbanen.

Pak een echt goed indoorcircuit niet een kinderkartbaan
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Geplaatst: 03 Sep 2009 19:02 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Een datum: 15 november in de middag
Dat is een tijd weg dus kunnen mensen hem al vrij houden!

Waar:
Ik denk in een straal van 30km rond Utrecht, zodat het "centraal" ligt en dus de meeste opkomst. Bij succes: andere banen en/of grandprix en misschien in het voorjaar een Team(s) die de Speedsterclub gaat(n) vertegenwoordigen in een race!
Misschien wel een competitie bijhouden van rijders na een aantal keer karten in de winter...

Aan de hand van (positieve) reacties hier kunnen we een baan prikken en misschien wat heats vastzetten en/of grandprix boeken bij genoeg interesse.
Je had even wat eerder moeten gaan proefrijden :roll: Je bent nu de eerste die wat tegen de baan heeft sinds 3 september. Verder alleen maar positieve reacties gehad...

Achja, ik heb bijna nog nooit indoor gereden dat de karts mij bevielen. Alleen in Poeldijk een paar keer. Er zit altijd veel verschil tussen.

Zoals gezegd gaan we voor de gezelligheid en je hebt een mooie reden om de kart de schuld te geven.

Ik heb nog weining aanmeldingen binnen gehad, Jullie willen toch zeker nog wel?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Of je kwam alleen maar even de baan verkennen zodat je geen flater zou slaan? De pech was dat niets je beviel daar. Kan gebeuren.
Die flater had je heus niet gehad hoor. Hier iemand die niet eens weet hoe een kart er uitziet. Sommigen zeggen zoals een Caterham. We zien wel. Hey, en als het niet bevalt, pak ik daar wel een drankje. Ben toch al altijd beter in slap ouwehoeren geweest.
Caterham => Britse degelijkheid...
rayz25

Bericht door rayz25 »

Had graag wat mooie inhaal acties willen doen maar dat is echt onmogelijk op deze baan baan is op de meester punten 2 kart breedt.
dus als je in het midden blijft rijden kan niemand er langs.

Een baan hoor minimaal 3 tot 4 karts breed te zijn voor wat mooie
inhaal acties daar kijk je toch formule 1 voor >?
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Geen idee. Ik beuk mensen doorgaans gewoon opzij. Is dat met karten niet gebruikelijk?
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

rayz25 schreef:Had graag wat mooie inhaal acties willen doen maar dat is echt onmogelijk op deze baan baan is op de meester punten 2 kart breedt.
dus als je in het midden blijft rijden kan niemand er langs.

Een baan hoor minimaal 3 tot 4 karts breed te zijn voor wat mooie
inhaal acties daar kijk je toch formule 1 voor >?
Even off-topic, maar als er iets saai is is het de F1 wel :? Het is dat ze nog pitsstoppen maken wat wat wisselingen in het veld opbrengt. Je kan beter eens naar die 2 wielers kijken. Dan heb je nog wel eens in de finale ronden dat er 4 verschillende koplopers zijn :wink:

Allen, kom je er niet langs, dan helpt je inderdaad een beetje 8) Als ik op de site kijk, zie ik bovenaan een filmpje van een rondje en dat is toch niet smaller dan veel andere banen?
Je moet wel voor een bochten combinatie er naast zitten anders kom je er slechts langs ja...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

evenementen

Bericht door S. Gonzales »

Geen probleem toch? Ik start als laatste en rij altijd met een hand (meestal de linker) aan de vangrail en de andere aan het stuur, of hoe dat ronde ding waar je aan kan draaien ook mag heten. Binnen een paar minuten moet ik dan zonder al teveel inspanning vanzelf vooraan rijden, toch? :D Mooi, dan timmer ik nu vast een plank aan de muur waar die beker straks op komt te staan 8)
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
Spiky
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:35
Locatie: Noord Holland

Bericht door Spiky »

Dennizz schreef:Ik heb nog weining aanmeldingen binnen gehad, Jullie willen toch zeker nog wel?
Tuurlijk willen we nog. Ik heb alleen nog wel een vraagje.

Waarom willen ze al onze gegevens voor het aanmaken van die Fabri-Special-Card? Lijkt me niet echt nodig. Deze Card is toch alleen maar om de consumpties af te rekenen.
Begin november ben ik er nog met een groep geweest en toen hebben we dit ook niet allemaal hoeven opgeven. Het karten kon toen gewoon contant worden afgerekend.

Jerry :alone:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Spiky schreef:
Dennizz schreef:Ik heb nog weining aanmeldingen binnen gehad, Jullie willen toch zeker nog wel?
Tuurlijk willen we nog. Ik heb alleen nog wel een vraagje.

Waarom willen ze al onze gegevens voor het aanmaken van die Fabri-Special-Card? Lijkt me niet echt nodig. Deze Card is toch alleen maar om de consumpties af te rekenen.
Begin november ben ik er nog met een groep geweest en toen hebben we dit ook niet allemaal hoeven opgeven. Het karten kon toen gewoon contant worden afgerekend.

Jerry :alone:
Die gegevens worden gebruikt om de kaart alvast aan te maken, zodat je die meteen kunt afhalen en niet ter plekke hoeft aan te maken met 20 wachtende achter/voor je. Ook worden de namen meteen ingevoerd voor ons kampioenschap. (het is dus 2 in 1)
Je hoeft dan ter plekke niets meer in te vullen, alleen te betalen :wink:

Je kunt er voor kiezen om niets te drinken daar in die 1,5 uur dat we er zijn. Dan heb je de kaart niet nodig nee. Dit kun je ook aangeven op het formulier, dan wordt alleen je naam toegevoegd in de race lijst.

Daarbij vind ik het ook wel prettig om iets zekerde te zijn hoeveel aanmeldingen er werkelijk zijn :wink:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Ik en Benny gaan gewoon mee!het is alweer een tijdje geleden dat ik daar heb gereden,leuke baan!
Maar ja ik ben dan ook geen prof... :roll:

dus als ik het goed begrijp:je gaat eerst testen,om zeker te zijn van de winst?!?en dan ga je niet mee?
Das mooi,komt er weer een plekje vrij voor een ander,die wel een gezellige avond wil hebben,daar gaat het ook om.
Gewoon een gezellige avond,lekker slap ouwehoeren over autoos ideale lijnen(van de vrouwtjes)en natuurlijk napraten over mijn winst van de avond! :wink:
oh ja:en natuurlijk over de verwondingen van allen! :o
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Vergeten jullie niet om het formulier in de eerste post door te sturen aan mij? Je hoeft hem niet te printen en te scannen. Digitaal invullen is voldoende voor de "handtekening"
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Dennizz schreef:
Spiky schreef:Waarom willen ze al onze gegevens voor het aanmaken van die Fabri-Special-Card? Lijkt me niet echt nodig. Deze Card is toch alleen maar om de consumpties af te rekenen.
Die gegevens worden gebruikt om de kaart alvast aan te maken, zodat je die meteen kunt afhalen en niet ter plekke hoeft aan te maken met 20 wachtende achter/voor je. Ook worden de namen meteen ingevoerd voor ons kampioenschap. (het is dus 2 in 1)
Ik denk dat Jerry er niet op zit te wachten om weer een database te vullen met zijn prive gegevens (adres/geboortedatum/telefoonnummer etc.).
En hij heeft wel gelijk, want ook ik zit niet te wachten op post/email dat het wel heel erg leuk is om mijn verjaardagsfeestje met al m'n vriendjes bij de Kartfabrique te vieren of meer van dat soort marketing geneuzel :wink:
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Hier nog 1. Want ondanks dat dit soort pipo's vaak zegt dat je geen reclame krijgt, komt het alsnog via de post / mail. :bash:
Caterham => Britse degelijkheid...
Plaats reactie