Karten: 15 november 2009

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Karten: 15 november 2009

Bericht door Dennizz »

Het staat vast :!: Na het lezen van deze post is alles duidelijk. Zoniet, kun je het vragen :wink: Je moet je van te voren wel inschrijven, dus vergeet dat niet!

Afbeelding

We gaan karten bij de Kartfabrique aan de Westkanaaldijk 7 in Utrecht. Deze baan is 950 meter lang met speciaal asfalt. Dit asfalt wordt ook gebruikt bij Formule 1 circuits. Kortom: leek mij zeer geschikt!
Om het zo veilig mogelijk te houden is het een vlak circuit geworden. Zodat Allen en ik niet het gebouw uit gelanceerd worden bij de eerste beste verhoging :wink:

Afbeelding
Zoals je kan zien heb ik rekening gehouden met de Belgen onder ons, we rijden tegen de klok in.

Momenteel zijn we met 20 rijders:
1. Dennizz* +
2. Kimmie*
3. Zoonvanlinne150 (schrijft zich ter plekke in)
4. Stefan*
5. Razz25 (schrijft zich ter plekke in)
6. Erik (Nova66)*
7. Spider*
8. Devil*
9. Jerry (Spiky)*
10. atc*
11. jan
12. Gerard*
13. Smiley*
14. Benny*
15. Joel do Desert*
16. Elise*
17. Anita*
18. Maurice (12Esc)*
19. Hans-Martin (Hanm)*
20. Denthrax*
*=ingeschreven
Wanneer je niet kunt meld dit dan zo snel mogelijk, zodat een andere persoon weer een erg leuke middag rijker gaat worden!

Reserve rijders:
Zijn er niet, er kunnen nog mensen mee!

Zoals je kan zien ziet het ernaar uit dat het vol zit. Maar er zijn altijd rijders die vanwege blessures, financiële crisis, vergeten verjaardag van schoonmoeders, afzwemmen van zoon/dochter, ingegroeide teennagel, bezweken van de stress toch niet kunnen.
Daarom is er de reserve lijst. Ik verwacht dat de eerste 2 a 3 toch mee kunnen, er is statistisch gezien dus nog plaats :wink:

We hebben 2 vrouwelijke rijders erbij die begrijpen wat karten is, je bent dus gewaarschuwd 8) (vrouwen duw je niet de baan af, dat mogen alleen zij :lol:)
Neem je man, vrouw, zoon, dochter mee als supporter/fotograaf/troost om de grote verhalen kracht bij te zetten op verjaardagen. Heb je niet zoveel vertrouwen in een hoge klassering vertel je thuis natuurlijk niets en zeg je dat de maandelijkse meeting is vervroegd, omdat de r in de maand zit. Of iets anders wat nergens opslaat :D

De kosten van dit sporten op zondag middag zijn 46 euro. De drank en red-bull worden apart berekend.

Hieronder is het programma te zien:
Afbeelding
De route naam is vanzelfsprekend veranderd in: Speedster 8)

Drankjes en hapjes moet je betalen met een pas. Deze pas moet je ter plekke ophalen en er een tegoed opzetten. Als je tegoed over hebt, krijg je dit contant terug als je erom vraagt bij vertrek, anders blijft het tegoed op de kaart staan.
Bij het ophalen van de pas, beslis je welk tegoed je op de pas zet. Dan betaal je ook het karten a 46,-. Alles ter plekke en in 1 keer.
Ik weet niet of de korting geldt van 1 euro voor eigen helm bij deze grandprix :wink:

Een kleine noot om nog te vermelden: de langzaamste man van het veld is de haas voor de volgende winteractiviteit: paintballen :mrgreen: 8) Daarbij kan hij zijn Speedy omruilen voor een Zafira :mrgreen:

Hieronder is een bijlage toegevoegd. Deze dient iedere deelnemer in te vullen en naar mij toe te sturen. Er zal dan een pas klaarliggen en de inschrijving is dan al geregeld. Je hoeft dan enkel te betalen.
Zo kan ik ook bijhouden wie zich definitief heeft aangemeld :) Heb je al een pas van deze organisatie, vermeld dit dan op het inschrijfformulier met een opvallend kleurtje.
Mijn e-mail adres: Afbeelding


UPDATE 9-11
De mail is eruit met 17 definitieve aanmeldingen. Deze personen staan dus op de startlijst en er zal een pas klaar liggen bij aankomst.

Er zijn nog 3 plaatsen vrij (we kunnen tot max 20), dus je kan je nog aanmelden.
Bijlagen
Inschrijfformulier Fabri-Special-Card.doc
(315 KiB) 175 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Dennizz op 14 nov 2009 11:45, 25 keer totaal gewijzigd.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

evenementen

Bericht door S. Gonzales »

Goed geregeld Denniz :thumbup: Ik heb er nu al zin in!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoe doen we dat met betalen? PB een rek.nr. en ik maak het ff over als je wilt.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Morgen hoor ik daar meer over. Met een beetje praten moet het wel mogelijk zijn om daar ter plekke te betalen. Is wel zo makkelijk voor mij. Niet op komen dagen voor andere trouwens ook, maar ik heb goede vertrouwen in deze mensen hier! Ver van te voren kenbaar gemaakt dus daar ligt het niet aan.

Morgen meer info en anders wordt het vooraf betalen.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Dat ik overgehaald word om te gaan slalommen kun jij niets aan doen. Dat ik word overgehaald om te karten is ook niet jouw fout, maar die van Chris. Maar mocht ik de traagste zijn dan wil ik je best 1 ding vertellen. Paintballen kent geen wielen en geen blerpijpen. In dat geval zul je het dan dus echt moeten doen zonder haas... 8)

Zo, en als iemand mij nu even kan vertellen of het waar is dat je met je linker poot dient te remmen en of je moet schakelen of dat het automatisch gaat? En ik wil weten of je een gewassen kopmutsje krijgt of dat ze gewoon 1 keer per dag gewassen worden en er kans is dat je met een stinkmuts eindigt. Heb het niet zo op zieke mexicanen snap je?
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Links is remmen, rechts is gasgeven en verder heb je een stuur. Meer is het niet. Je hoeft niet te schakelen dus.

Ik neem altijd mijn eigen helm mee, die zit goed en heeft geen matglas vizier + die ruikt alleen naar mij :wink: Zo ver ik weet krijg je altijd zo`n papieren haarnetje op. Die gebruik je 1 keer en gooi je daarna weg. Dus iedere heat een nieuw netje. Als ze iets anders gebruiken kan ik me niet voorstellen dat deze meerdere malen wordt gebruikt...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Spiky
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:35
Locatie: Noord Holland

Bericht door Spiky »

Ziet er goed uit Dennizz.

Ik heb nog een dame die wil meedoen. Het lijstje wordt dan:

1. Dennizz +
2. Kimmie
3. Zoonvanlinne150
4. Stefan
5. S. Gonzales
6. Herman
7. Spider
8. Devil
9. Jerry (Spiky)
10. Allen
11. jan
12. Gerard
13. Smiley
14. Benny
15. Hans
16. Elise
17. Anita
Allen Schreef:
En ik wil weten of je een gewassen kopmutsje krijgt of dat ze gewoon 1 keer per dag gewassen worden en er kans is dat je met een stinkmuts eindigt. Heb het niet zo op zieke mexicanen snap je?
De stoffen balaclava's worden daar netjes gewassen. Je zult dus niet mexicaans gaan praten.

Spiky :alone:
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Nog een gekke vraag misschien. Geen spiegels neem ik aan? Maw, als ik de deur dicht zou gooien heb ik een smoes?
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Bericht door 12Esc »

Ik doe ook graag mee!

1. Dennizz +
2. Kimmie
3. Zoonvanlinne150
4. Stefan
5. S. Gonzales
6. Herman
7. Spider
8. Devil
9. Jerry (Spiky)
10. Allen
11. jan
12. Gerard
13. Smiley
14. Benny
15. Hans
16. Elise
17. Anita
18. Maurice (12Esc)
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

allen schreef:Geen spiegels neem ik aan? Maw, als ik de deur dicht zou gooien heb ik een smoes?
Dichtgooien is toegestaan.
Bij blauwe vlaggen negeren (dat is het teken dat je een snellere rijder langs moet laten) kan wel tot gevolg hebben, dat je van achteren een tikje krijgt op het verkeerde moment, en dat je zo de banden invliegt.
Houd jij het netjes doet de rest dat ook.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Smiley schreef:Houd jij het netjes doet de rest dat ook.
Uhhh....
Winnen is belangrijker dan meedoen :bag:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik houd wel van een beetje actie, dus die blauwe vlaggen negeren moet me wel lukken. Hell yeah! 8)
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Nou,nou dat gaat me weer een feest worden.
Ik heb er zin in. :D
Gebruikersavatar
Hanm
Lid
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 aug 2007 14:41
Locatie: Västra Tunhem

Bericht door Hanm »

Nog een deelnemer als het kan!

1. Dennizz +
2. Kimmie
3. Zoonvanlinne150
4. Stefan
5. S. Gonzales
6. Herman
7. Spider
8. Devil
9. Jerry (Spiky)
10. Allen
11. jan
12. Gerard
13. Smiley
14. Benny
15. Hans
16. Elise
17. Anita
18. Maurice (12Esc)
19. Hans-Martin (Hanm)
Speedster Z22SE (147pk), Mei 2005
9-3X 2.0T Biopower (240pk), Juli 2010
9-3 Viggen Troll R Coupé (280pk), Maart 2000
XC60 D5 AWD Summum (215pk), April 2012
Plaats reactie