ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door aboellaard »

Heb alle leuke dagen in het begin van het seizoen al gemist en het ziet er naar uit dat de rest ook niets wordt. Vol (LoT Zandvoort), op reis, op vakantie en net op alle leuke dagen. Natuurlijk heb je dan nog DF en dat zal het wel worden, maar eerlijk gezegd vind ik die 40 euro voor een DF pasje dit jaar wel erg veel. Onzin natuurlijk, gezien de kosten van een dagje sturen, maar toch. Iemand ervaring met ttraceworld? 4 Juni hebben die een trackday op Assen. Echt zin om me in te schrijven.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door Smiley »

Bij die 40 euro zit ook het hele jaar onbeperkt eten, drinken en toilet in viproom 17 bij DF.
Als je maar 1x aanhaakt is het wel wat prijzig ja.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Re: ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door aboellaard »

Ah, dan is die 40 euro dus wel goed besteed. Ben je zo kwijt aan het toilet alleen :D Zal wel meer dan 1 keer worden, want ze hebben wel een heel groot aanbod.
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Re: ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door aboellaard »

Net terug van een fantastische dag rijden op TT circuit Assen. Schitterend circuit met overal heel veel uitloop, zodat je ook nog eens een foutje kan maken. Denk een auto of 40, wat daar niet druk is. Ik was nooit eerder zelfs maar op het circuit geweest, maar daar kan CPZ nog een puntje aan zuigen. Lekker ruim opgezet met werkelijk overal parkeerplaatsen, doet haast amerikaans aan. Enig minpuntje was dat de auto niet helemaal lekker op de weg lag. Daar schijf ik elders nog wel wat over.

Als bonus heb ik ook Harry (harrys op het forum) de hand mogen schudden. En Harry, nog bedankt voor de tips en de lessen! Wordt heel erg gewaardeerd. Jammer dat je geen van de twee Speedster bij je had. Volgende keer, want die komt ter zeker, beter. Hoop ik ook mijn auto wat beter voor elkaar te hebben.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door S. Gonzales »

Leuk om te horen! (lezen ;-). Daar heb ik in 2008 mijn licentie gehaald en heb er sindsdien niet meer gereden. Maar dat ben ik wel steeds van plan. Wie weet zit het er nog een keer in dit jaar. Wanneer ga jij weer Alex?
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Re: ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Re: ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door aboellaard »

Zou 't liefst vandaag weer gaan :D Advanced Driving School (ttraceworld, de orginisatie van gisteren) heeft weer een trackday op 5 juli. Dat is een zondag en ze gaven al aan dat je er snel bij moet zijn. Dan heb je nog de Vijverberg Trofee. Daar kan Harry meer over vertellen. Daar is de volgende op 16 juli, een donderdag. Ik wil wel een van die dagen gaan rijden.

Harry had ook nog een leuk idee om eens wat wegligging zaken uit te proberen. Waarschijnlijk geinspireerd door mijn dweilauto :oops: Alleen al de instelling van je dempers, de bandenspanning, gewicht vooraan etc. Zou leuk, en leerzaam, zijn om met wat enthousiaste mensen eens wat te experimenteren.
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Re: ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door Co'tje »

5 juli lijkt me wel leuk. Bedrag is ook nog wel te doen.
Morgen de rest van de agenda bekijken...
Gebruikersavatar
aboellaard
Mega lid
Berichten: 821
Lid geworden op: 13 dec 2010 10:56
Locatie: Emst

Re: ttraceworld Assen, iemand ervaring?

Bericht door aboellaard »

Ik had de Vijverberg Trofee eens uit willen proberen, maar 16 juli gaat niet lukken. Ziet er naar uit dat ik ook de 5de ga. Zijn nog plaatsen zo te zien.
Plaats reactie