Osnabrucker Bergrennen: monteur gezocht !

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
harrys
Actief lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 apr 2014 11:09

Osnabrucker Bergrennen: monteur gezocht !

Bericht door harrys »

We doen dit jaar met de Speedster Turbo racer mee aan de Osnabrucker Bergrennen, (aankomst middag) 5 aug. dan 6 aug. ( trainingen), en 7 augustus ( races).

Hebben we nog nooit gedaan, de Bergrennen, maar lijkt ons hartstikke leuk om een keer mee te doen en is bovendien op verzoek van een sponsor van de organisatie dat we ons in hebben geschreven. De coureur is zoon Paul, full international licensie houder en coureur in F3, F Renault, Prototypes en race instructeur bij RSR. Dus wat er in de Speedster zit, dat haalt ie er wel uit.

Tis wel een heel gedoe als je racecircuit racen gewend bent want het bergrennen is zo gepiept : 4 trainingen en 4 keer de berg omhoog races, dat is 8*1 minuut = 8 minuten rijtijd in een weekend .....

Ik zoek voor dit weekend een all-round zelfstandige sleutelaar die ervaring heeft met de Speedster (Turbo). Als het goed is, gebeurt er niet zoveel met de auto, maar je weet het nooit. Slapen in een tentje en veel bratwurst und bier dat weekend. Lijkt je dat wat, laat me weten. Reiskosten en een dagvergoeding wordt betaald voor deze leuke vrijwilligersklus !
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Re: Osnabrucker Bergrennen: monteur gezocht !

Bericht door SteV6 »

Jammergenoeg ben ik niet de sleutelaar die je zoekt, maar als toeschouwer is het een erg leuk evenement!!

(parkeren op graanvelden is wat minder als je met een Speedster afreist)

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie