Licentiecursus met korting voor leden Speedsterclub.nl

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Nieuw lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 aug 2017 12:56
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Licentiecursus met korting voor leden Speedsterclub.nl

Bericht door Dennis Cavallino »

Beste Speedsterrijders,

Enkele keren per jaar organiseert Driving-Fun.com een tweedaagse racecursus met de mogelijkheid om op het eind je KNAF racelicentie te bemachtigen. Het leek ons leuk om jullie een korting aan te bieden als jullie samen een groepje vormen met 6 man. Normaal kost de racecursus 1299,00 euro, maar als er 6 Speedsterclubleden deelnemen is dat slechts 1150,00 euro p.p..

We hebben de eerstvolgende cursus op 25 en 26 september: http://dftrackdays.com/circuit/trackday ... _25092017/. De eerstvolgende daarna is op 23 en 24 november. Mocht je deel willen nemen, stuur mij dan een PB-tje met je mailadres en voorkeur voor datum. Dan mail ik je alle informatie en zet ik je hieronder in de lijst:


Groepje Speedsterclub.nl:
1)
2)
3)
4)
5)
6)

Het zijn twee volledige dagen met veel rijtijd en individuele begeleiding (1 instructeur op 2 cursisten). Eten en drinken is all-inclusive. Hotelovernachting zit erbij inbegrepen. Voor het KNAF-examen dient 181.50 euro betaald te worden (examen is niet verplicht) en nog 25 euro voor de medische keuring (Direct betalen aan dokter die 2e dag aanwezig is). Heb je al een Clublicentie, dan kun je ook deelnemen om up te graden naar een EU-licentie.
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Nieuw lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 aug 2017 12:56
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Licentiecursus met korting voor leden Speedsterclub.nl

Bericht door Dennis Cavallino »

De namen van deelnemers moeten doorgestuurd worden naar de KNAF, nog animo hier? Anders komt het een volgende keer weer. :yes:
Plaats reactie