Bitburg, 22 t/m 24 mei 2009

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Rikster schreef:
Maik schreef:Volgende week klaar? 8)
Nu al; FILMPJE :thumbup:
:thumbsup:

Hier geniet ik nu van :!: Beetje spelen op de wegen :D Die praatkastjes zijn echt ideaal voor dit soort dingen.
Het is wel jammer dat de film auto zo traag is, je ziet telkens niets :lol: Zeker niet dat stukje met die motor.

Het zal wel "nooit" lukken om een motor zo eruit te rijden. Een motor uit het windje achter een auto is al helemaal geen vergelijking. 1 Ding is zeker, die motorrijder denkt voorlopig nog wel aan je :lol:

(en al die andere)
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Rikster
Mega lid
Berichten: 812
Lid geworden op: 16 apr 2005 18:05
Locatie: NL

Bericht door Rikster »

Dennizz schreef:Een motor uit het windje achter een auto is al helemaal geen vergelijking.
Ben daarom op een gegeven moment ook naar rechts gegaan, maar hij ging gelijk mee... dacht er kennelijk geen seconde aan om er langs te gaan :)
Gebruikersavatar
Rikster
Mega lid
Berichten: 812
Lid geworden op: 16 apr 2005 18:05
Locatie: NL

Bericht door Rikster »

Dennizz schreef:Het is wel jammer dat de film auto zo traag is.
Volgend jaar is dat wel anders... waarschijnlijk rij ik dan achter aan :shock:. Kijk maar op zijn site: High Octane
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Goeiedag man, wat een project zeg Afbeelding


SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

Rikster schreef:Volgend jaar is dat wel anders... waarschijnlijk rij ik dan achter aan :shock:. Kijk maar op zijn site: High Octane
Erg gaaf Autobahn-filmpje en wat een stoer project. :shock:
Jullie zijn lekker bezig! :)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

Nog even een kleine update:

Stev6 zei:
Ik vind je demperstanden heel erg zacht staan. En zo te zien heb je achter harder staan dan voor. Zelf rijd ik nu met 11 van hard voor en 13 van hard achter.
Ik zei later:
Ik denk dat ze daar op staan (20 voor 18 achter), want was laatste dat ik van oude eigenaar kon vinden op dit forum. Ik heb het nooit gecheckt, misschien eens doen als ik ze er deze zomer vanonder haal om eens schoon te maken..
Ik ben er vanavond maar even onder gaan liggen..
De dempers blijken nu op 18 clicks voor en 16 achter te staan. Is wel niet zo hard als sommigen melden, maar ik las wel terug dat van der Kooi ze ook zo afleverd als je verder niks vraagt ("Zandvoort instelling" geloof ik dat Hendrik-Jan dit ooit noemde) dus zal niet het probleem zijn..

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Dat zijn geen Zandvoort instellingen of Hendrik-Jan bedoelde de boulevard. Hij staat nu zachter dan een originele Lotus Elise. Niet erg, ik vindt dat ook prettig rijden.
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Bericht door jaydee »

piet schreef:Dat zijn geen Zandvoort instellingen of Hendrik-Jan bedoelde de boulevard. Hij staat nu zachter dan een originele Lotus Elise. Niet erg, ik vindt dat ook prettig rijden.
Ook bij 200+ km/u? :roll:
Jägertee
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

dit was trouwens de uitlijningsmeting, for what its worth..

"Aanvangswaarden" is lege auto met halve tank.
"Nameting" zelfde, maar dan mijzelf in de auto. (ongeveer 82 kg)

Ik kan er verder "geen soep van koken", maar dan weet ik in ieder geval hoe hij nu staat, zodat ik ooit weer terug kan naar deze situatie.

gr,
The Duke

P.S.
Ja ik weet dat er officieel 2x75 kg in moet, maar daar waren geen mogelijkheden voor volgens de geleerden aldaar
Bijlagen
uitlijning 23-05-2009.pdf
(46.31 KiB) 288 keer gedownload
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1511
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Bericht door Arno »

Is er nog wat afgesteld of zijn het alleen 2 metingen zonder en met bestuurder?

Als er aan bijgesteld is, dan staat hij voor nu wel OK, maar blijkbaar is er aan de achterkant niks gedaan(?) en daar staat hij redelijk scheef qua sporing links en rechts. (3.8mm toespoor aan de ene kant, 0.4 aan de andere kant)

Daar zou ik nog wel een keer naar laten kijken..

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Er is niet iets als officieel. Ik weet 52 kg. Stop daar dan 2 x 75 kg in en het klopt niet meer. :wink:
Mijn mening is dat je altijd dient uit te wegen met jezelf in de auto. Blijft de vraag of je zoiets dan met een volle, half volle of bijna lege tank laat doen. In mijn geval een half volle. Maar het kwam dan ook maar toevallig zo uit. :oops:
Gebruikersavatar
Rikster
Mega lid
Berichten: 812
Lid geworden op: 16 apr 2005 18:05
Locatie: NL

Bericht door Rikster »

Zorg er altijd voor dat ik rond een halve tank zit, voor zowel uitwegen als uitlijnen. Doe dit ook alleen met mijzelf in de auto, daar ik zo de meeste kilometers maak...
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Hier snap je echt de ballen van als je niet weet wat de termen betekenen :lol:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

Arno zei:
Is er nog wat afgesteld of zijn het alleen 2 metingen zonder en met bestuurder?

Als er aan bijgesteld is, dan staat hij voor nu wel OK, maar blijkbaar is er aan de achterkant niks gedaan(?) en daar staat hij redelijk scheef qua sporing links en rechts. (3.8mm toespoor aan de ene kant, 0.4 aan de andere kant)

Daar zou ik nog wel een keer naar laten kijken..
Er is niks afgesteld, inderdaad alleen met en zonder mij gemeten wat het verschil opleverd.
Achterzijde is inderdaad apart nu je het zegt, voorzijde kan makkelijk doordat stuur niet helemaal rechtstaat, maar achterzijde zou toch gelijk moeten zijn..

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Plaats reactie