Hier geniet ik nu van Beetje spelen op de wegen Die praatkastjes zijn echt ideaal voor dit soort dingen.
Het is wel jammer dat de film auto zo traag is, je ziet telkens niets Zeker niet dat stukje met die motor.
Het zal wel "nooit" lukken om een motor zo eruit te rijden. Een motor uit het windje achter een auto is al helemaal geen vergelijking. 1 Ding is zeker, die motorrijder denkt voorlopig nog wel aan je
Ik vind je demperstanden heel erg zacht staan. En zo te zien heb je achter harder staan dan voor. Zelf rijd ik nu met 11 van hard voor en 13 van hard achter.
Ik zei later:
Ik denk dat ze daar op staan (20 voor 18 achter), want was laatste dat ik van oude eigenaar kon vinden op dit forum. Ik heb het nooit gecheckt, misschien eens doen als ik ze er deze zomer vanonder haal om eens schoon te maken..
Ik ben er vanavond maar even onder gaan liggen..
De dempers blijken nu op 18 clicks voor en 16 achter te staan. Is wel niet zo hard als sommigen melden, maar ik las wel terug dat van der Kooi ze ook zo afleverd als je verder niks vraagt ("Zandvoort instelling" geloof ik dat Hendrik-Jan dit ooit noemde) dus zal niet het probleem zijn..
Dat zijn geen Zandvoort instellingen of Hendrik-Jan bedoelde de boulevard. Hij staat nu zachter dan een originele Lotus Elise. Niet erg, ik vindt dat ook prettig rijden.
piet schreef:Dat zijn geen Zandvoort instellingen of Hendrik-Jan bedoelde de boulevard. Hij staat nu zachter dan een originele Lotus Elise. Niet erg, ik vindt dat ook prettig rijden.
Is er nog wat afgesteld of zijn het alleen 2 metingen zonder en met bestuurder?
Als er aan bijgesteld is, dan staat hij voor nu wel OK, maar blijkbaar is er aan de achterkant niks gedaan(?) en daar staat hij redelijk scheef qua sporing links en rechts. (3.8mm toespoor aan de ene kant, 0.4 aan de andere kant)
Er is niet iets als officieel. Ik weet 52 kg. Stop daar dan 2 x 75 kg in en het klopt niet meer.
Mijn mening is dat je altijd dient uit te wegen met jezelf in de auto. Blijft de vraag of je zoiets dan met een volle, half volle of bijna lege tank laat doen. In mijn geval een half volle. Maar het kwam dan ook maar toevallig zo uit.
Zorg er altijd voor dat ik rond een halve tank zit, voor zowel uitwegen als uitlijnen. Doe dit ook alleen met mijzelf in de auto, daar ik zo de meeste kilometers maak...
Is er nog wat afgesteld of zijn het alleen 2 metingen zonder en met bestuurder?
Als er aan bijgesteld is, dan staat hij voor nu wel OK, maar blijkbaar is er aan de achterkant niks gedaan(?) en daar staat hij redelijk scheef qua sporing links en rechts. (3.8mm toespoor aan de ene kant, 0.4 aan de andere kant)
Daar zou ik nog wel een keer naar laten kijken..
Er is niks afgesteld, inderdaad alleen met en zonder mij gemeten wat het verschil opleverd.
Achterzijde is inderdaad apart nu je het zegt, voorzijde kan makkelijk doordat stuur niet helemaal rechtstaat, maar achterzijde zou toch gelijk moeten zijn..