Karten: 15 november 2009

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Elise schreef:Nee, de echte winnaar was natuurlijk Dennis :woship:
Hij was de snelste van degene die voor het eerst bij de kartfabrique reden :wink:
Dat voelt goed, zo voelt m`n 4de plaats nog een beetje goed aan :mrgreen: De volgende keer ga ik proberen meer concurrentie te geven. Zaterdagnacht heb ik verloren van Heineken en 6 paracetamol konden hem ook niet aan op zondag :bag:

Die groepsfoto zeg :shock: Ik moet ineens denken aan die reclame over die schampoo met iets teveel zomerblond :lol:

Gelukkig heb ik me mooi buiten de knappe vrouwen discussie kunnen houden. Voor je het weet.... :lol:

Wat ik mij nog wel afvraag is in welk web Spider en z`n maatjes zijn gekropen, toen ze mee mochten lopen met zo`n klein meisje in een rood jurkje tegen het einde van de avond. De bamishow was toen al afgelopen toch :roll: ? :mrgreen:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Nog even over die pyjama, ik hoor wel veel commentaar maar voorlopig ging de pyjama wel met de beker naar huis!
Dus wellicht een goed idee om begin volgend jaar het nog eens even dunnetjes over te doen..... kijken of iedereen dan nog zoveel commentaar heeft. :roll:

En Bas, wellicht kunnen wij dan nog even een boompje opzetten over de kersteditie van de playboy :P
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Laten we de fotograaf niet vergeten, ik vind het een mooie serie geworden en wat foto-tjes is altijd leuk om later terug te kijken 8)

Ik vond het wel een strakke actie om met een race overal uit de Speedy te stappen :!: Ik hoe wel van een beetje gek doen op z`n tijd :wink: Zelf ook wel eens volledig in het motorpak een grandprix aan het rijden geweest en met de beker op het podium gestaan :lol:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Elise schreef:Nog even over die pyjama, ik hoor wel veel commentaar maar voorlopig ging de pyjama wel met de beker naar huis!
:roll:
Ja,dattis zo......... :roll:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Heb wel iemand in een raceoveral gezien. Wie was er in een pyama? Smilie?
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

allen schreef:Heb wel iemand in een raceoveral gezien. Wie was er in een pyama? Smilie?
Gaan we leuk doen?
Ik had normale kleren aan.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Smiley schreef:Sorry voor degenen met een jaren 80 resolutie:

Afbeelding
Ik zie jou niet op de foto en die anderen hebben geen pyama aan. Wat is er dan leuk aan?
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Ik houd niet van foto's.
Geen idee wie ermee bedoeld wordt Afbeelding
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

ik heb hem al besteld Bert :)

Gaan we de volgende keer dan op een 'geheime locatie' :idea:
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

zoonvanlinne150 schreef:
Elise schreef:Nog even over die pyjama, ik hoor wel veel commentaar maar voorlopig ging de pyjama wel met de beker naar huis!
:roll:
Ja,dattis zo......... :roll:
Je hebt ook nog zoiets als een morele winnaar Chris! Jij sliep vast veel beter dan Rayz die nacht :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

En hoe slaap jij Maik? Want je hebt het er maar druk mee.
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Maik schreef:
zoonvanlinne150 schreef:
Elise schreef:Nog even over die pyjama, ik hoor wel veel commentaar maar voorlopig ging de pyjama wel met de beker naar huis!
:roll:
Ja,dattis zo......... :roll:
Je hebt ook nog zoiets als een morele winnaar Chris! Jij sliep vast veel beter dan Rayz die nacht :wink:
Dat is Olav Mol commentaar Maik, Rayz gaat gewoon de geschiedenisboeken in als de winnaar.
En als er dan al een morele winnaar zou zijn dan is dat toch echt Dennis.

Maar ik zie het wel zitten om het begin volgend jaar nog eens dunnetjes over te doen.
Mag je eens laten zien wat je waard bent Maik en dat geldt ook voor Allen.
Geen woorden maar daden :twisted:
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik gaapte al zwaar tijdens het steeds maar opdrukken van een zilveren Elise met rood dakje op Malmedy in m'n speedstertje destijds. De eigenaren reden, zo te zien, net zo traag als hun fototoestel z'n werk deed op de kartbaan. De langzaamste zal ik dus wel niet zijn. Hoogstens de op een na langzaamste. 8)
Caterham => Britse degelijkheid...
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Opdrukken?
Met andere woorden geef je hier dus aan dat je als een asociaal lulletje hebt rondgereden op Malmedy.
Ik dacht altijd dat er die dag maar 1 lulletje rondreed, blijkbaar waren het er dus 2 8)
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik geef aan dat er mensen waren die asociaal in de weg reden omdat ze dachten dat ze op een landweggetje aan het rondrijden waren op zoek naar een leuke plek voor een picnic. Helaas hadden ze niet door dat ze rondjes reden. :jump:

@Maik: deels met je eens, gezien die Haagse etterbak niet stiekem van tevoren heeft geoefend. Uiteindelijk telt echter alleen de scorelijst.
Caterham => Britse degelijkheid...
Plaats reactie