Karten: 15 november 2009

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Karten: 15 november 2009

Bericht door 12Esc »

Het was erg leuk vandaag! Denniz: bedankt voor de organisatie.
Ik ben benieuwd naar de foto's. Ook buiten nog foto's gemaakt? Zag er leuk uit, die rij speedsters.

Gr.
Maurice.
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Zo ook weer thuis en een erg leuke middag gehad. Vooral de bamishow was erg bijzonder.

Bedankt Denniz.
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

en ook de gespreksonderwerpen,

speciaal voor Bert

http://images.google.nl/images?hl=nl&rl ... 20&ndsp=20

en ze kan nog zingen ook,

http://www.youtube.com/watch?v=Qspds8-W4WE

Iedereen bedankt voor de lol,
Dennizz bedankt voor de organizasie!
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

en nu naar top gear....
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
jan
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 feb 2009 12:59

Bericht door jan »

Was allemaal prima geregeld, al moest ik uit de toevallig langskomende woordjes "elise" en "francorchamps" opmaken dat ik achter de juiste mensen stond :P

Met het rijtje speedsters van de fabrique wegrijden was wel grappig, goed optrekken op de rechte stukken, en met 30 de bocht in de snelweg oprit door modat alles nog koud was en de hele zooi vol bladeren lag.

Tot de volgende meeting, hopelijk dan inc avondmaal met gezellige gesprekken.
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1449
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Bericht door stefan »

de belg is ook thuis gekomen

goed geamuzeerd(toch spijtig dat ik niet in de tegenovergestelde richting kon) :lol:








grt stefan en monia
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Wij hebben ook een leuke middag gehad. Toch veel nieuwe gezichten gezien en teveel om ze allemaal ook te onthouden. Veel Speedsters bij elkaar, meer dan bij een meeting :roll:

De kartbaan en vooral de omgeving vond ik echt erg geslaagd. De karts waren wel even wennen, deze gaan tenminste vooruit als je gas geeft. Wel leuk om eens te kunnen driften indoor :D
Waarom in deze snelle karts nu weer geen gordel zat? We hebben iig een aantal snelle jongens bij de club zitten!

Die andere groep met die Yamaha rijders (*kuch) bakte er weinig van :mrgreen: :bag:

Het eten bij het leuke wok restaurantje was een leuke afsluiting van de dag :D Thuis direct onder de wol gekropen en voel me nu iig weer Dennizz
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

En wie is er nu kartkoning van de speedsterclub? Laat het alsjeblieft niet Chris zijn, die jongen loopt al zo naast zijn schoenen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
BBVW
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 14 jun 2007 10:53

Bericht door BBVW »

Heren en ook een paar dames,

het was een heerlijk avondje karten, erg veel lol gehad.
Maik schreef:En wie is er nu kartkoning van de speedsterclub? Laat het alsjeblieft niet Chris zijn, die jongen loopt al zo naast zijn schoenen...
dat zal ie wel blijven doen want hij had de snelste tijd in de finale.

Heb ik weer iets van geleerd:
Als je 28 bent, vader met een bierbuik is spee, gemiddeld 3x per jaar kart over de afgelopen 10 jaar, dan is het dus blijbaar mogelijk om met race handschoenen (dat dan weer wel) een snellere tijd te rijden dan iemand in pyjama die alleen afgelopen maand al 3x de baan heeft verkend. Dat was weer een mooi leermoment.
"Poep" en "sjinees"
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Heb ik weer iets van geleerd:
Als je 28 bent, vader met een bierbuik is spee, gemiddeld 3x per jaar kart over de afgelopen 10 jaar, dan is het dus blijbaar mogelijk om met race handschoenen (dat dan weer wel) een snellere tijd te rijden dan iemand in pyjama die alleen afgelopen maand al 3x de baan heeft verkend. Dat was weer een mooi leermoment.
Afbeelding
rayz25

Bericht door rayz25 »

1 x baan verkend he :wink:

Vreemd dat chris pas in de finale de snelste tijd neerzette en de 2 racen ervoor elke keer 3 de was snap ik toch niet helemaal. Is dat een ouwe diesel die op gang moet komen :mrgreen:

Maar 1x een snelle tijd neerzetten kom je er niet. je average tijd moet ook snel zijn en die heb ik bij alle wedstrijden gewonnen en dan win je.

Was leuk het karten snel naar huis gegaan voor een douche heb me kapot gezweten in die dure pyama.
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Afbeelding

Hier de rest van de foto's!!!!

<SPAM AAN>
Erg handig dat dropbox om backups en foto's etc. op te slaan.
Mocht iemand ook een accountje willen aanmaken, gebruik dan even deze link , krijgen we beide meer opslagruimte :wink:
</SPAM UIT>
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Bas zit te wachten op het kerstnummer van de playboy :bag: :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

rayz25 schreef:1 x baan verkend he :wink:

Vreemd dat chris pas in de finale de snelste tijd neerzette en de 2 racen ervoor elke keer 3 de was snap ik toch niet helemaal. Is dat een ouwe diesel die op gang moet komen :mrgreen:

Maar 1x een snelle tijd neerzetten kom je er niet. je average tijd moet ook snel zijn en die heb ik bij alle wedstrijden gewonnen en dan win je.

Was leuk het karten snel naar huis gegaan voor een douche heb me kapot gezweten in die dure pyama.
is dat zo vreemd dan?aangezien ik vrijwel nooit kart heb ik idd 20 minuten nodig om warm te worden ja.
Volgens mij ben je niet eerste geworden omdat je gemiddelde tijd het beste was...............
Ik reed de hele tijd het gat dicht en aangezien ik geen karter ben, ben ik met inhalen niet bijdehand genoeg.



Trouwens 1 keer oefenen is nog steeds 1 keer meer als wij..........

Verder was het allemaal zeer geslaagd!!!leuk om die wagentjes zo te zien!zelfs ik als paella racert rijder vind dat leuk!
Top!
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

@Bert
wat is ze mooi he
Jammer dat ze in de verkeerde doelgroep zit, :oops:

Maar heb je Lone nou al uitgechecked :?: :?: :thumbsup:
¨speed is life, but control is everything...¨
Plaats reactie