Karten: 15 november 2009

Na praten over een evenement.
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Jij geeft helemaal niks aan Allen, je laat alleen zien dat je niet weet wanneer je je mond moet houden en je flauwe grappen achterwege moet laten. Niet iedereen heeft dezelfde humor.

Als jij een verband gaat leggen tussen pyjama en Smiley, krijg ik het idee dat jij er lol aan beleeft om iemand voor lul te zetten. En ik had nou niet het idee dat Smiley daarop zat te wachten......zeker niet gezien zijn reactie.

En om maar even door te gaan op die pyjama. Op zich wellicht niet zo handig van Rayz om in die kartoverall te verschijnen, wat ik hem ook gezegd heb tijdens het karten. Zijn antwoord, die heb ik al sinds mijn 16e.
En tja, als je zo'n ding hebt waarom zou je hem niet aantrekken? Is in ieder geval frisser als zo'n jasje van de fabrique.
Beetje hetzelfde als je je eigen helm meeneemt....
rayz25

Bericht door rayz25 »

He er Staat toch niet voor niets Champion op :bag:

Afbeelding

Volgende keer gewoon een buitenbaan pakken met huurkarts heb je wat meer ruimte me inhalen. :wink:
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Elise schreef: Als jij een verband gaat leggen tussen pyjama en Smiley, krijg ik het idee dat jij er lol aan beleeft om iemand voor lul te zetten. En ik had nou niet het idee dat Smiley daarop zat te wachten......zeker niet gezien zijn reactie.
Ik vindt het ook wel leuk om allen te prikken af en toe hoor, is wederzijds.
Mijn post was ook weer een uitlokkertje eigenlijk... :wink:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

rayz25 schreef:He er Staat toch niet voor niets Champion op :bag:

Afbeelding

Volgende keer gewoon een buitenbaan pakken met huurkarts heb je wat meer ruimte me inhalen. :wink:
Als er champion op je kart staat lijkt het me juist erger dat je niet de snelte tijd klokt.....
volgende keer ga ik gewoon weer lekker met de Lotus knallen op een buiten baan,dat is eigenlijk veel leuker.....
Oh ja als er meer ruimt was geweest was ik je wel voorbij gegaan...en had je Benny ook niet van de baan hoeven rossen.............
Maar goed ik vind alles best,ben er klaar mee,het was leuk.(PUNT)

LOL@oorlog hiero....
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Rustig maar hoor Bert. Kom maar weer van die kast af. Stefan heeft niet zulke lange tenen. Die kan wel tegen een stootje. :lol:

Tijd om Linne Junior over te halen voor een volledig weekje racen. Buiten!
8)
Caterham => Britse degelijkheid...
rayz25

Bericht door rayz25 »

Als Ik netjes probeer in te halen drukt berry me in de banden stapel en dan heb je nog een irritante cris die mij van achter zit te beuken.
Berry ging ook in het midden rijden en 5 sec op zijn rem staan op het smalste stuk dat je achterop mij inrijdt. Pot verwijst de ketel zeg ik dan maar.

Lijkt me toch simpel dat ik dan wat meer force moet gebruiken. omdat ik sneller dan berry was en zet ik berry netjes naast de baan. En het is makkelijker om naar iemand toe te rijden, dan dat er niemand voor je zit.

Maar volgens mij kan hier iemand niet tegen zijn verlies :lol:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

DE Schumi wel dan :?:

@Allen,

bij mij vroeger op school was het zo:

'Als ie nie mee gedaan heb, heb ie sowieso verloren' :wink:

dus gewoon meedoen de volgende keer
kun je echt je mond open doen,
zeker als we gaan karten, kan het in ieder geval niet meer aan de motorkarakeristiek liggen....
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

Helaas maar even kort langs geweest, om te kijken.
Mick was in ieder geval heel enthousiast. Nog een paar jaartjes wachten, doet hij ook vast mee met de speedster kart race.
Afbeelding
Zijn er trouwens ook foto's gemaakt van alle speedsters? Was een leuk gezicht toen ik aankwam.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

@Spider: m'n mond is nu al zo groot. Dus weet niet of je dat wil meemaken. :lol:
Caterham => Britse degelijkheid...
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Nouja zeg, het moet niet veel gekker worden.
Valt hier net de nieuwe TVgids op de mat en wie staat er op de voorpagina......Lone van Roosendaal :shock:
Zo heb je nog nooit van het hele mens gehoord en zo wordt je er door achtervolgd. Als dat zo doorgaat ga ik maar eens contact opnemen met de stichting korrelatie :roll:

Heel diepteinterview erbij dus ik heb d'r maar ff onder de scanner gelegd voor je Bas, hoef jij er in ieder geval niks van te missen :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

martinb schreef:Zijn er trouwens ook foto's gemaakt van alle speedsters? Was een leuk gezicht toen ik aankwam.
De enige foto's die wij hebben gemaakt zijn al gepost.
http://www.dropbox.com/gallery/2981782/ ... n?h=9ecd9c
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

@Allen, aah, zelfkennis daar begint het mee, niks meer aan doen :D

@Bert
ja trends, het gaat tegenwoordig zo hard :?
:jump: :jump: :jump: :jump:
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

@racer:ti's beNNy en cHris!ja hoor pik ik was je aan het botsen.....en jij was de snelste

Wel jammer dat het eerst wat je deed is zeggen tegen mij dat ik niet zo snel was,klein foutje:kan gebeuren!
@allen,volgende keer gaan we weer lekker cicuit rijden!EN ik ga mee naar London city!!!!!

Klaar hiermee ik ga in de zandbak spelen.
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
zoonvanlinne150
Mega lid
Berichten: 850
Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
Locatie: scheveningen

Bericht door zoonvanlinne150 »

Mot ook niet veel gekker worden:er openlijk voor uitkomen dat je de avrobode thuis krijgt..... 8)
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Gebruikersavatar
BBVW
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 14 jun 2007 10:53

Bericht door BBVW »

gaaaaaaaaap

ik zou me toch pas champion voelen in me pyjama en me kartverleden als er niemand bij me in de buurt was gekomen en ik de snelste tijd had gereden, flawless victory zeg maar. maargoed, respect voor je tegenstanders was ver te zoeken anders had je ook wel voor de finale iets gezegd en niet gelijk zeiken als je je kart uitstapt dat ik helemaal niet zo snel was. want DAT getuigt pas echt een slechte winnaar. het race voorvalletje heb ik het dan niet over want dat hoort erbij, had ik maar harder moeten rijden. klaar.

en verderrrrrrrrrrrrrrr Screw you guys, I;m going home.
"Poep" en "sjinees"
Plaats reactie