Licentie cursus op Assen.

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Pas goed op wat je laat vervangen bij de dealer. Je noemt zelf al die belachelijke prijzen van die remblokken, die nog eens erg slecht zijn ook.
Hopelijk ga je ook niet veel betalen voor die nieuwe remschijven? Die zijn voor rond de 40euro per stuk te koop namelijk, maar dan niet bij de dealer (denk ik).

En bedoel je nu race-olie voor in de versnellingsbak of nieuwe remvloeistof (maar die laatste had je al laten vervangen dacht ik?).
Voor zover ik weet rijdt iedereen hier (misschien met uitzondering van Herman en Rik met hun mega-pk hokken) met de standaard bakolie, er een boel rijden hier behoorlijk stevig en veel circuitkm's. Lijkt mij dus niet heel erg nodig om "speciale" olie in de bak te laten doen?

De truuk die Allen schreef is inderdaad hoe je dat "overlopen" van de bakolie kan tegengaan. Eventueel een grote 180 graden bocht boven in de slang zodat er geen vuil in kan vallen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Als de slang lang genoeg is, kun je hem ook gewoon onder de rand van de kofferand duwen. Bij mij bleef dat altijd perfect zitten. Had ik geeneens een wasmachinebeugel voor nodig Maik... :twisted:





zoooooooo vals ben ik...
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Yep, allemaal bekende "problemen" op te lossen zoals Maik en Allen adviseren.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

allen schreef:Als de slang lang genoeg is, kun je hem ook gewoon onder de rand van de kofferand duwen. Bij mij bleef dat altijd perfect zitten.
Ah, is dat die loze zwart slang links in de kofferbak, waar ik al niet begreep wat die deed..
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

jups :lol:
Caterham => Britse degelijkheid...
Plaats reactie