Persbericht Opel nederland naar aanleiding meeting 27/11

Na praten over een evenement.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Persbericht Opel nederland naar aanleiding meeting 27/11

Bericht door Piet »

Liefhebbers van Opels performance model

“Alle Opels Speedster verzamelen!”

Breda – Dat de Opel Speedster een echte liefhebbersauto is, bleek zaterdag 27 november tijdens de eerste Opel Speedster-meeting. Vijfentwintig Opel Speedster-rijders ontmoetten elkaar in Oosterhout, Noord-Brabant, om elkaars auto te bewonderen, ervaringen uit te wisselen en natuurlijk om te rijden.

Initiatiefnemers van dit Opel Speedster-evenement zijn twee enthousiaste Speedster-eigenaren, Piet van Zutphen en Maarten Vogelsangs. Zij kwamen via het internet met elkaar in contact en besloten samen een Opel Speedster-meeting te organiseren. “Na de aanschaf van mijn Speedster zocht ik op internet naar andere Speedster-rijders. Op basis van de contacten met deze relatief compacte groep is dit initiatief geboren”, aldus Piet van Zutphen.

De eerste Opel Speedster-meeting werd georganiseerd in samenwerking met het dealerbedrijf Opel Centrum Oosterhout. Op het terrein van Opel Centrum Oosterhout kwamen de Opel Speedster-eigenaren samen om de eerste Opel Speedster-toertocht van start te laten gaan. De toertocht leidde de rijders over de lokale wegen langs dorpen als Lage-Zwaluwe en Drimmelen waarbij men van een goed uitzicht en elkaars gezamelijke interesse kon genieten. Gezien het enthousiasme van de deelnemers is het ontstaan van een jaarlijks terugkerende traditie volgens de organisatoren zeker niet uitgesloten.

- einde persbericht -
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

in de krant

Bericht door Maarten »

Een vriend van me kwam het tegen in de autokrant (Autonieuws in 't Gooi, Eemland, Vechtstreek en Almere) van 23 December.
Op de voorpagina met een foto.

Ik heb geen Scanner hier in Zweden, maar zodra ik het digitaal heb zal ik het hier plakken.
Hier alvast de tekst:

OPEL's Speedster bij elkaar

Zet twee Nederlanders bij elkaar met dezelfde hobby en je hebt bijna als vanzelf een club. In het kort is zo de eerste Opel Speedster meeting ontstaan.
Piet van Zutphen zocht na aanschaf van zijn Speedster op internet naar andere speedster-rijders. Hij kwam in contact met Maarten Vogelsangs en zo ontstond het idee om een meeting te houden voor bezitters van deze bijzondere tweezits Opel.
Er kwamen 25 Speedster-rijders op de eerste meeting af. Die werd gehouden bij Opel Centrum Oosterhout. De deelnemers maakten een leuke tocht door het Brabantse land en waren na afloop zo enthousiast, dat de kans groot is dat de meeting volgend jaar een vervolg krijgt.

Voor wie zich wil aansluiten.
Sinds enige tijd is er een website voor Speedster-rijders in de lucht: www.speedsterclub.nl.



Maarten
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Worden we toch nog beroemd! 8)
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Heb van een collega een kopie gekregen van het artikel, zie onder.

Mark
Bijlagen
krant.jpg
krant.jpg (227.34 KiB) 469 keer bekeken
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

ik heb hem ook eindelijk gescanned....:
Bijlagen
krant.jpg
krant.jpg (55.39 KiB) 432 keer bekeken
Plaats reactie