EPMA 17-9-11

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

linne150 schreef:Was bij mijn Speedster ook gebroken.14 Dagen na die verkocht was :roll:
Je kunt je auto tegenwoordig aan niemand meer verkopen. :)
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Zijn er niet nog wat filmpjes gemaakt eigenlijk? Op gummen staat het één en ander, zie hier vanaf post #111:

http://www.gummen.org/forum/showthread. ... NGEN/page3

Nog even een mededeling over de financieën: is iedereen er oke mee als ik de borg plus het iets teveel betaalde huurdeel (17 deelnemers ipv de begrootte 15) na mijn vakantie terugstort? Dat zal dan na 30 september zijn.

Groet vanuit een zonnig Turkije ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Prima Maik, geniet nog van je vakantie :wink:
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Zo, na een vakantie en 3 superdrukke weken op werk dan eindelijk eens wat nieuws over de centjes :)
Excuses voor de late afhandeling hiervan, maar veel eerder kon ik dit toch niet regelen omdat ik pas anderhalve week terug de borg teruggestort heb gekregen.
Vanavond heb ik alles even op mijn gemak kunnen bekijken en berekenen en kom ik tot de conclusie dat zo'n dafje raggen op Malmedy geen drol kost, qua baanhuur dan ;)
Uiteindelijk deden 18 auto's mee, ipv 15, wat betekent dat iedereen 29euro teveel had betaald voor de baanhuur. Daarbij komt nog 56euro voor de borg, wat dus neer gaat komen op iedereen 85 euronen terug gaat krijgen. Het dagje kostte dus uiteindelijk dus maar 177-85 = 92 euro p.p., koopje!
Als jullie het niet erg vinden ga ik de betalingen van de week de deur uit doen, laat even weten als dit te laat voor je is, ivm deurwaarders oid :)
Afbeelding
ohjeetje..
Actief lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
Locatie: Huizen

Bericht door ohjeetje.. »

Maik schreef:het schijnt toch inderdaad mogelijk te zijn dat je whisbone-wielhub bouten af kunnen breken na verloop van tijd, zelfs bij geupgrade 10.9 bouten. Gelukkig kon ik bij een garage vlak in de buurt alles los halen en in de buurt kon ik ook nog bij een brommerzaak :idea: 2 tweedehands M10 8.8 imbusbouten kopen voor 1 euro :) Binnenkort maar alle bouten weer even vervangen voor nieuwe, dit ga ik vanaf nu maar om de 2 jaar doen.
Hallo Maik,

Door 8.8 of 10.9?

Groeten,


Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

10.9 :idea:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Zo, net even de terugbetalingen de deur uit gedaan, wat helaas nog ietsjes langer geduurd heeft dan ik beloofd had, excuses daarvoor!
En om dan het slechte nieuws helemaal compleet te maken, had ik nog een rekenfout gemaakt ook, hierboven.
Ik had op mijn fijne aaipet met het fijne numbers een hele ingewikkelde berekening gemaakt, die dus niet helemaal klopte :)
Het had zo simpel kunnen zijn: 1815euro baanhuur gedeeld door 18 deelnemers is 101 euro kosten per persoon. Inleg was 177 euro, dus iedereen krijgt 76 euro terug, 9 euro minder dan dat ik jullie voorgespiegeld had... en dat met de crisis...
Afbeelding
Plaats reactie