EPMA MEI 2013

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Re: EPMA MEI 2013

Bericht door jaydee »

Ochtend:
http://www.youtube.com/watch?v=IlX0lhEQsmQ

SteV6 in de ochtend:
http://www.youtube.com/watch?v=3ZHzQH_N-3E

Middag, voordat ik m'n rare lijn na de watergoot aanpaste:
http://www.youtube.com/watch?v=vlfkegokpto
Jägertee
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Re: EPMA MEI 2013

Bericht door SteV6 »

Zo,

Ik heb nog wat uit de verzamelde data gehaald.


Het ochtendcircuitje:

Afbeelding

Het middagcircuitje:

Afbeelding
S4 Avant
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Re: EPMA MEI 2013

Bericht door Ruben »

sooike schreef:Enkele rondjes achter GT3, na de middag rondjes achter jaydee, gefilmd vanin mijn speedster :D

http://www.youtube.com/watch?v=I3l-NRuhDVI
Meer gas geven als je dwarsgaat en het stuur door je handen laten glijden, dan ga je nog meer plezier beleven. Maar altijd leuk dit soort filmpjes, ga 'm zo even afkijken. Heb nu alleen de eerste paar minuten gezien.. :D
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Re: EPMA MEI 2013

Bericht door Maik »

Om het andere draadje niet te vervuilen hier maar even verder over het dagje EPMA van afgelopen zondag.
Smiley schreef:Veel tijd in het tuinhuisje doorgebracht Maik?
Het was druk in het tuinhuisje ja, maar dat kwam vooral omdat iedereen of in de auto zat, of daar binnen. Buiten even gezellig een praatje doen was niet aan te raden...
Verder wist ik niet dat de Nijl en de Ganges door het EPMA circuit stroomde, maar ik heb het toch echt gezien :shock:

Twee speedsters op de baan, en voor de rest wat peugeotjes 106, citroen AXjes, een verdwaalde clio, twee subaru's (een impreza en een forrester :) ), en twee bmw's die meer achterstevoren stonden dan vooruit kwamen :roll:

Ondanks dat mijn R888's op zijn eindje waren (achter begon ik met nog iets meer dan 1.6mm profiel), toch een hoop lol gehad. Onderstuur was er alleen bij te lomp insturen als je net de Ganges over vaarde, voor de rest vooral veel sturen met het gaspedaal :lol:

Smiley had misschien het filmpje al gezien op jijbuis, maar hier een stintje in de ochtend toen we nog tegen de klok inreden, geeft een indruk van de nattigheid:

https://www.youtube.com/watch?v=mo5PhI9I2Vo

De terugreis over de heerlijke Belgische wegen met veel spoorvorming en heul veul water was trouwens heel interessant!
Afbeelding
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Re: EPMA MEI 2013

Bericht door jaydee »

Gaaf Maik!

Met wie (welke organisatie) was je daar en had je dat niet even hier kunnen melden?!

Als ik geweten had dat dit zondag was, had ik mee gewild. Mooi man, dwars varen met de Speedster....
Jägertee
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Re: EPMA MEI 2013

Bericht door Maik »

Het was zeker gaaf of op z'n minst vermakelijk :wink:
Het was allemaal nogal last minute geregeld. Ik werd persoonlijk uitgenodigd door de organisator (een soort van lid van de 106/saxo/AX club), of ik nog zin had om aan te sluiten omdat er een paar plekjes vrij kwamen. Ik heb niet heel veel mensen gevraagd uiteindelijk. Volgende keer weer beter. Wie gaat het voor eind deze zomer anders nog eens organiseren? 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
alain
Mega lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 04 jan 2006 12:07
Locatie: Antwerpen (Schilde)

Re: EPMA MEI 2013

Bericht door alain »

Cool!
Ideale weersomstandigheden :D


Niet gemakkelijk om op het gaspedaal een Speedster in een drift te houden!

Maik, je moet eens proberen om tegelijk met je linkervoet op de rem te duwen tijdens een drift.
Dan kan je de auto nog iets beter onder controle houden.

En volgende keer kom je even dag zeggen als je langs Antwerpen rijdt hè :wink:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Re: EPMA MEI 2013

Bericht door Maik »

Ja, als ik dan ook daadwerkelijk langs Antwerpen rijd wel ja! :lol:
Je denkt toch zeker niet dat ik voor mijn lol over Antwerpen rij als ik naar Malmedy moet :wink:
Dit keer over Maastricht gereden omdat ik iemand oppikte bij Nijmegen. Terugweg ook over Maastricht gereden, maar dat heb ik gedaan om zo kort mogelijk op die mooie Belgische karresporen zonder ZOAB te rijden, dat ging niet lekker zeg maar met <1,5mm profiel en 2cm water in die karresporen :bag:

Links remmen probeer ik soms weleens maar dan kom ik tegen mijn motorieke limitaties aan merk ik, dat worden levensgevaarlijke situaties :lol:
Maar hier had ik het eigenlijk wel weer eens kunnen proberen eigenlijk, gemiste kans... :roll:
Driften met jouw machientje moet misschien wel iets gemakkelijker gaan trouwens, met je sper, alleen is jouw vermogen aan het elastiekje weer iets minder geschikt voor :)
Afbeelding
Plaats reactie