Interesse EPMA Francorchamps (Malmedy) dagje

Heb je een idee gooi het in de groep.
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

linne150 schreef:
allen schreef:Het moet wel gek lopen als het niet lukt hoor Maik. Overigens kan ik er zo nog wel twee verzinnen die al op Malmedy staan voordat ik m'n vraag volledig heb gesteld. Zolang er ook maar wat anders, behalve plastic fantastic op de baan mag. :wink:
Het is wel leuk als wij onder de 1000 kilo blijven.
Wij wel ja... :wink:

Zonder grappen of grollen. Zolang de dag maar haalbaar gemaakt wordt. Is alweer te lang terug dat ik daar heb gereden.
Gebruikersavatar
Jürgen
Lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:18
Locatie: Oegstgeest

Bericht door Jürgen »

1. PaulB
2. Maik
3. Wilbert
4. Allen (Als het mag van Wilbert)
5. Piet
6. Bert
7. Hans
8. Gerard (mits de datum schikt)
9. Pascal (effe op de datum wachten.)
10. Toine
11. Dominique
12. Herman (als auto gereed is)
13. Jürgen
14.
15.
Groetjes,
Jürgen Donders
www.opel-speedster.tk
#0670
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

1. PaulB
2. Maik
3. Wilbert
4. Allen (Als het mag van Wilbert)
5. Piet
6. Bert
7. Hans
8. Gerard (mits de datum schikt)
9. Pascal (effe op de datum wachten.)
10. Toine
11. Dominique
12. Herman (als auto gereed is)
13. Jürgen
14. Maarten (als de datum past)
15.
Rob
Actief lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 mei 2008 6:36

Bericht door Rob »

Ik ben al enkele keren op dat parcours gaan rijden, en het telkens weer de moeite. Enkele keren per jaar huurt Testdriver dit parcours af om u helemaal uit te leven, misschien is het een idee om (indien je niet voldoende inschrijvingen haalt) om je gewoon in te schrijven op de dag van Testdriver, (dit kost dan slechts 150€per dag,) als je met de club inschrijft ben ik er wel bijna zeker van dat er nog iets van de prijs af kan. Ikzelf heb al enkele keren meegeholpen met de organisatie van deze dag, en ik moet zeggen er is alles op en aan, baan-commissarissen die de veiligheid garanderen, BBQ, zelfs een afsleepdienst. info over de volgende dag: http://testdriver.be/nlb/playground3_info/info.htm
inschrijven: http://www.testdriver.be/nlb/playground ... insite.php

Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn op deze dag omdat ik dan in Magny-Cours zit. Het is niet mijn bedoeling om hier al direct reclame te gaan maken, maar ik geef het u gewoon mee, dat dit een goed alternatief kan zijn.
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

linne150 schreef:
allen schreef:Het moet wel gek lopen als het niet lukt hoor Maik. Overigens kan ik er zo nog wel twee verzinnen die al op Malmedy staan voordat ik m'n vraag volledig heb gesteld. Zolang er ook maar wat anders, behalve plastic fantastic op de baan mag. :wink:
Het is wel leuk als wij onder de 1000 kilo blijven.
Dat gewicht maakt mij niet zo veel uit.
Ik zie liever dat de bestuurder een gezonde bovenkamer heeft....
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Dat vind ik dan weer een nadeel :)
Afbeelding
klinkske
Lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 mar 2006 10:31

Bericht door klinkske »

Rob schreef:Ik ben al enkele keren op dat parcours gaan rijden, en het telkens weer de moeite. Enkele keren per jaar huurt Testdriver dit parcours af om u helemaal uit te leven, misschien is het een idee om (indien je niet voldoende inschrijvingen haalt) om je gewoon in te schrijven op de dag van Testdriver, (dit kost dan slechts 150€per dag,) als je met de club inschrijft ben ik er wel bijna zeker van dat er nog iets van de prijs af kan. Ikzelf heb al enkele keren meegeholpen met de organisatie van deze dag, en ik moet zeggen er is alles op en aan, baan-commissarissen die de veiligheid garanderen, BBQ, zelfs een afsleepdienst. info over de volgende dag: http://testdriver.be/nlb/playground3_info/info.htm
inschrijven: http://www.testdriver.be/nlb/playground ... insite.php
Ik heb me hiervoor ingeschreven. (hele dag 250 euro)

Wie komt er nog? Niet te lang wachten: beperkt aantal plaatsen. Misschien huur ik een elise om eens te zien wat dat zegt
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Elise schreef:
linne150 schreef:
allen schreef:Het moet wel gek lopen als het niet lukt hoor Maik. Overigens kan ik er zo nog wel twee verzinnen die al op Malmedy staan voordat ik m'n vraag volledig heb gesteld. Zolang er ook maar wat anders, behalve plastic fantastic op de baan mag. :wink:
Het is wel leuk als wij onder de 1000 kilo blijven.
Dat gewicht maakt mij niet zo veel uit.
Ik zie liever dat de bestuurder een gezonde bovenkamer heeft....
Nou, streep Maik maar door dan... 8)
Gebruikersavatar
caterham7
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2007 15:59
Locatie: Ochten

Bericht door caterham7 »

1. PaulB
2. Maik
3. Wilbert
4. Allen (Als het mag van Wilbert)
5. Piet
6. Bert
7. Hans
8. Gerard (mits de datum schikt)
9. Pascal (effe op de datum wachten.)
10. Toine
11. Dominique
12. Herman (als auto gereed is)
13. Jürgen
14. Maarten (als de datum past)
15. Roel

Het wordt namelijk tijd dat ik de Speedster maar eens ga gebruiken waarvoor deze eigenlijk gebouwd is.

Als het gewenst is om nog een aantal mensen erbij te krijgen kan ik een aantal leden van de Super Sevenclub Nederland (www.sevenclub.nl) oproepen die altijd in zijn voor een sportief dagje met hun Seven.
Hebben ook hetzelfde belang, leuk sportief rijden maar vooral heelhouden.

Lijkt mij een leuke mix, Speedsters, Caterhams, Donkervoort, Westfields, etc.

Groet Roel.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Roel, misschien is het niet helemaal geweldig voor Seven rijders, want zoals hier al ergens gezegd werd, liggen er oude autobanden op de hoeken om het gras wat te beschermen, en als je daaroverheen rijdt dan wippen ze op en kunnen ze makkelijk schade aan Sevens (spatborden) maken... Ik heb het vorig jaar ook gehad dat je af en toe een bandje pakt. Op zich niet heel erg voor een speedster, de banden zijn trouwens ook zo oud murw gereden dat ze heel zacht en soepel zijn en dan op een "normalere" auto geen kwaad kunnen. Ik heb bv wat zwarte vegen op mijn achterspatbordfolie van de banden, wat ik er niet meer af krijg want het zit er door hittevorming wat ingevreten zeg maar, van de lak ging het moeiteloos af overigens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
paulb
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 21 mar 2008 22:03
Locatie: Sittard

Bericht door paulb »

We hebben de 15 gehaald, dus ik zal een datum opvragen bij EPMA. Wel nog een opmerking. Ik heb het contract van EPMA inmiddels ontvangen en daar wordt op gewezen dat de huurder "een" verzekering moet hebben. Tevens dient er 850 euro aan borg te worden gestort en hiermee worden (een deel) de eventuele schades aan de baan mee bekostigd.

Dus toch nog wel wat vragen en risico's.

Is er hier iemand die zoiets al eens heeft georganiseerd?

Gr.

PaulB
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Als je overmatig het gras rondom de baan rondom de oren van de baanbeheerder rijdt dan wordt die borg (voor een deel?) ingehouden. Gewoon iedereen van tevoren vertellen niet als een idioot volgas het om te ploegen als ze van de baan schuiven. Dan krijg je het bedrag gewoon terug.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Dat van die verzekering is mij niet bekend, zal het eens aan Peter van DF vragen, die heeft het toen 2x georganiseerd....
Afbeelding
Gebruikersavatar
paulb
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 21 mar 2008 22:03
Locatie: Sittard

Bericht door paulb »

Data van EPMA:

- 30/07/2008
- 18/08/2008
- 02/09/2008
- 17/09/2008

Deze zijn 10 dagen geldig. Ik vraag nog even na wat een verzekering kost voor 1 dag en laat dit nog even weten.

Aub even in volgorde voorkeur aangeven:

01 PaulB 30-7-08; 18-08-08; 17-09-08; 02-09-08
02
Gesloten