1 maand zonder mijn grote liefde... en mijn vriendin!

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

1 maand zonder mijn grote liefde... en mijn vriendin!

Bericht door Maik »

Goedenavond allen,

Ik wilde mijn verdriet even met jullie delen. Morgen vlieg ik naar de US (Texas, of all places...) om daar een maandje voor mijn baas rond te lopen op een stoffige werf, ik zal dus een maand zonder mijn rode speedster moeten leren leven! :cry: (ohja, en ook zonder mijn vriendin :cry: :cry: ).
Ik zal wel weer een Amerikaans zwevend tapijt als huurauto krijgen, dus dat wordt dubbel afzien!

Ik denk dat ik nog wel af en toe het forum in de gaten kan houden, ik moet niets belangrijks missen natuurlijk :wink: het ligt er allemaal aan hoe makkelijk ik daar kan internetten, maar het zou allemaal weleens mee kunnen vallen....

Het zal dus ietsje rustiger worden van mijn kant, maar misschien is dat weleens goed voor het forum, na 100+ posts :oops:


Dus, tot over een maand of waarschijnlijk wel sneller! :)

groeten,
Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Neem wel je digicam mee en maak voor mij een proefrit in de:

Dogde RAM SRT-10
(en anders de nieuwe Mustang V8 )

Dan vertel ik je regelmatig hoe een Speedster ook al weer rijdt.

Goede reis en tot sinas....

SteV6
Bijlagen
srt-10.jpg
srt-10.jpg (63.19 KiB) 704 keer bekeken
S4 Avant
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Hmm, of even kijken of je daar nu een Lotus dealer kan vinden. Proefritje in de Elise met Toyota motor :D

Succes in de VS!

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Bebear
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 28 dec 2004 15:43
Locatie: Purmerend

Bericht door Bebear »

Mike,

Probeer eens een Pontiac Solstice ;-)

Veel plezier en een goede reis.

Bebear
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1513
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: 1 maand zonder mijn grote liefde... en mijn vriendin!

Bericht door Arno »

Maik schreef:Ik zal wel weer een Amerikaans zwevend tapijt als huurauto krijgen, dus dat wordt dubbel afzien!
1 ding moet je vooral doen...

Vraag bij de auto-verhuur gewoon om een auto met handbak ipv. automaat.

En zie ze gaan zweten achter de balie, want die hebben ze in 9 van de 10 gevallen niet en moeten dus 'de klant' gaan teleurstellen...

Kan je vaak nog een 'free upgrade' of gratis verzekering uit sleuren ook als ze moeten toegeven dat ze die niet hebben :D

Bye, Arno.
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Veel plezier daar.

Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

IK WIL MEE. 1 maandje is toch goed te doen! Een hoop mensen dromen om naar de US te gaan. Iedergeval veel plezier en werkse daar.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Bedankt allen voor de goeie tips! :wink:

Het is hier best vervelend, zonnetje, 20 graden, lekker vet eten......
Alleen.... die Latoya corolla..... :? Splintertje nieuw met 250mijl erop en met amerikaanse afstelling van het onderstel :cry: .
Maargoed, ik moet niet teveel klagen, ik krijg deze "vakantie" gratis van mijn baas :roll: .

Ik zal nog weleens een fotootje plaatsen van het spul wat ik hier in de gaten moet houden, dan weten jullie wat ik hier allemaal uitvreet.

En niet teveel posten hier, ik had na 4 dagen hier niet meer geweest te zijn 127 nieuwe posts! Het gaat lekker hier dus.... :wink:

groeten vanuit de VS,

Maikel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Nou, het verblijf hier in de VS zal iets korter gaan duren dan gepland, morgen vlieg ik terug! :)
Nadeel is wel dat ik de 12de weer op het vliegtuig stap en dan richting Zuid-Korea, waar ik dan weer een dag of 20 zoet zal zijn... :?

Het eerste deel van het projekt hier op de werf zit erop in ieder geval, 1 onderdeel van het platform staat sinds gister op onze transportbak.



Het is het "jacket" (dragend gedeelte) van een platform die voor de West-Arikaanse kust door ons neergezet gaat worden.
Dit deel is het bovenste deel van de peiler en is ongeveer 160m lang en weegt ietsje minder dan 10000ton.

Groeten,
Maikel
Bijlagen
TTS on barge.JPG
TTS on barge.JPG (79.3 KiB) 2625 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Maik op 01 feb 2005 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Maik, je kan beter even de foto rechtstreeks naar het forum uploaden. Picserver heeft grote problemen, en die zullen waarschijnlijk nog wel even duren.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Gelukt! Zie boven!

Ik was nog nooit zover naar beneden gescrolled met het maken van een nieuw bericht :lol:

gr.
M.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Reizen

Bericht door Pipo »

Hey Maikel,
Die vriendin van je moet zich soms wel wat eenzaam voelen. :cry: Waar woont zij ergens? :twisted:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Pech voor jou!
Zij bestaat niet echt, behalve in mijn zieke geest :lol:
Dan lijkt het nog een beetje dat ik niet alleen voor auto's leef, maar dat ik ook nog een beetje sociaal leven heb :) 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Daarom wordt er ook bij gehouden hoe vaak je een berichtje plaatst. Kan de rest inschatten hoe ziek je geest is. :roll:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Zo,
Na een tocht van precies 24uur ben ik weer thuis, bij mijn schatje en mijn vriendin :) . Voor degenen die het niet wisten, ik zat nu weer ruim 2 weken voor werk in Zuid-Korea, even wat op transport gezet...

Kom ik gisteravond thuis, zie ik mijn auto helemaal niet staan :!: :!: :shock: Wat blijkt, hebben jullie de vreselijkste sneeuwstormen sinds 300jaar meegemaakt :lol: . Er ligt een hele mooie witte deken over het wagentje :) . Straks ga ik even het dak verlichten van de sneeuw, er ligt toch wel een cm of 12 sneeuw op. Straks gaat het doorhangen...

Dit wilde ik even kwijt!

groetjes,
Maik

PS: ik heb weinig verhalen gelezen hier van mensen die gespeeld hebben met hun speedster in de sneeuw, allemaal bang voor de pekel? :wink:
Afbeelding
Plaats reactie