De stoelen die niet bekleed werden

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

De stoelen die niet bekleed werden

Bericht door martinb »

Zoals jullie al hadden gezien bij het item gezocht en de reden ervoor:

Ik ben op 24 maart met de Speedster naar Daniel Kova Cevic gereden. Kova Autobekleding. Na een gesprek en wat dingen die hij liet zien besloten om de leren stoelen van de speedster te herstellen/herbekleden met ook een oranje stiksel erin. Ook gelijk gevraagd of de instaplijst bekleed kon worden. Aangezien ik beperkt ben in transport en het bedrijf betrouwbaar leek, hij werkt bij Exclusive Truckstyling en kan van hieruit zelf ook het een en ander doen.
De auto kon ook binnen blijven staan. Het leek allemaal prima.
De werkzaamheden zouden een week duren, misschien door uitloop begin van de week erop.

Na een week gevraagd hoe het ging, de stoelen waren eruit en de instaplijst ook. Ze waren er druk mee bezig.
De week erop nog weer contact opgenomen, de instap lijsten werden al mooi en waren ze bijna klaar mee. Aangezien deze gescheurd was bij de bestuurderskant was dit ook hersteld.

Eind van de 2e week dus nogmaals gevraagd of de stoelen nu ook al klaar waren. Nee helaas het was wachten op het leer. (grrrrrr)..

Week erop, nogmaals gevraagd en na een tijdje de melding dat er prive problemen waren. (uit vertrouwen nog maar even geduld).

Een week later, inmiddels eind april! en ik moet de Taxatie en de APK nog regelen, de druk erop gezet.
Ik kreeg als antwoord dat de mallen gemaakt waren en zaterdag naar de naaier ging. Na weer uitstel beloofd dat 29 april echt het leer genaaid werd en dan hopelijk eind van de dag het leer op de stoelen en misschien uitloop naar zondag.

Afgelopen zondag helaas weer uitstel. Ik wilde de stoelen etc gewoon terug incl de instaplijsten. Helaas dat kon niet. Hij wist niet waar ze waren! Ook zijn baas wist niet veel, maar was wel heel verbaasd over de gang van zaken.
Weer uitstel. Zondagavond maar besloten te vermelden dat maandagochtend aangifte van ontvreemding te doen. Immers, ik wil de spullen terug en hij wist niet meer waar ze waren.

Maandagochtend een berichtje, ik zou ze maandagavond terugkrijgen. Jaja, ik weet al hoe het gaat. Zijn beloftes zijn waardeloos. Dus verzocht dat ik ze zelf ophaal. Na veel moeite, contact met zijn baas Exclusive Truckstyling uiteindelijk het bericht dat de stoelen bij een benzinepomp in amsterdam opgehaald konden worden.

Ik ga geen positief advies geven over dit adres, wat een ieder zelf doet moet ie zelf weten.

Oja, 2e week zou de instaplijst gemaakt zijn en bekleed. pfffff ik heb gelukkig ook deze terug en er was nog niets mee gedaan, zat onder laag stof.......
De stoelen zelf? het leer zou er allemaal af zijn zodat een mal gemaakt was. Ook het leer zelf was gewoon nog niet binnen (maar zou volgens Daniel al lang binnen zijn), de persoon waar we de stoelen van kregen bevestigde dit. De stoelen waren dus nog net zo als ik ze afgegeven had. Dus leugen op leugen op leugen.........
(dit alles staat vast in whatsapp berichten!)

Ik heb gelukkig de stoelen en instaplijst terug. En een hoop geleerd. Vertrouw geen rare namen....
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: De stoelen die niet bekleed werden

Bericht door S. Gonzales »

Gelukkig heb je de spullen weer terug. Dure les! Nooit meer je Speedster afgeven aan mensen die je niet (via het forum) kent.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
Daan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1034
Lid geworden op: 18 apr 2012 18:34
Locatie: Goes

Re: De stoelen die niet bekleed werden

Bericht door Daan »

Zo... dat is weer een lekkere ervaring. Moet zeggen dat die naam mij wel ergens bekend klinkt iig.

Mooi dat je iig je spullen weer terug hebt!
Opel Speedster 2.2 Turbo
Plaats reactie