Co'tje schreef:Heb je zelf gereden in de andere 4c?
Neen, geen interesse in..... Er was wel een zwarte exige V6 die ik constant naliep maar steeds verdwenen leek te zijn.
Die Porsche was wel de snelste van heel het circuit..... We dubbelde echt ALLES...... Zelfs die snelle SC Atoms...
RollatorGT schreef:Niet stoken in een goed huwelijk mannen, Tibby begint zijn wilde haren echt kwijt te raken.
De eigenaar van de auto op de afb. kwam te laat tot bezinning.
Hoewel, 264 pk en 395 Nm (Squadra) is best leuk, niet omdat het moet maar omdat het kan.
Het max koppel wordt gehaald bij 3500 rpm.
Heb je daar wat aan en is een automaat dan in het voordeel ?
Groeten, Henk.
Wild haar is idd weg. Gedaan erbij. M'n 4c mocht zeker wat sneller zijn (ook al zeggen m'n passagiers van niet ) Maar, I do'nt care anymore.
Ik wil gewoon rijden.
tibby schreef:Maar, I do'nt care anymore.
Ik wil gewoon rijden.
verstandig Tibby. De een komt iets eerder dan de ander tot die conclusie, maar het ziet ernaar uit dat je 'er overheen' bent. En nu je in zo'n snelle 911 gezeten heb is de volgende stap met Co'tje of Smiley meerijden op CPZ na de BBQ.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
De exige S met racemode heeft een launchcontrol optie zoals de andere 2, maar bij deze test komt
de exige verdacht langzaam uit de startblokken moet ik zeggen. En dat zie je ook terug in de comments.
Ik denk dat jij en Alain in het voorjaar maar eens een zondagmorgen ergens moeten afspreken dre. Ik kom wel filmen
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Smiley schreef:De exige S met racemode heeft een launchcontrol optie zoals de andere 2, maar bij deze test komt
de exige verdacht langzaam uit de startblokken moet ik zeggen. En dat zie je ook terug in de comments.
Ik denk dat jij en Alain in het voorjaar maar eens een zondagmorgen ergens moeten afspreken dre. Ik kom wel filmen
Lijkt me een goed plan want ik ben er wel benieuwd achter. Zeker aangezien Alain een veel betere start tevoorschijn kan toveren. Eerst nog eens bekijken wanneer ik bij Co'tje kan geraken. Dat heeft voorrang. (M'n job eet mij op tegenwoordig)
Ik geloof geen fluit van die 3,7 sec 0-100 van die V6 Exige. Bij de laatste tour reed ik achter één die alle moeite deed om me los te rijden, en ik moest me nog inhouden. Hij kon niet geloven dat aan mijn motor niet gesleuteld was. Ik vermoed dat Lotus de cijfers wat opkrikt voor betere marketing.