blijf in uw kot

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1449
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

blijf in uw kot

Bericht door stefan »

ja mannekes...….van deze miserie gaan we nog niet snel verlost zijn hoor pfffffff
dat is net hetzelfde zoals een oorlog …..maar dan met kleine beestjes die je niet ziet maar er wel zijn,iedereen nog gezond hier ?

groetjes van ons uit grobbendonk
grasmaaiers..enz
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Re: blijf in uw kot

Bericht door André R »

Ja, dat valt nog niet mee Stefan. Zeker niet met dat mooie weer!
Ik werk nu 2 weken thuis, maar voel me al net een kluizenaar. Liever heb ik wat mensen om me heen en af en tijd voor een kletspraatje.
De eerste rokjesdag hebben we al moeten missen :( En met een biertje op het terras. Wat gaan we nog meer allemaal missen?

Ik hou me maar een beetje vast in wat er in China gebeurd. Die lopen ten slotte een paar weken voor. Daar wordt langzaam de draad weer opgepakt.
Al weet ik niet of alle cijfers kloppen die we horen. In Nederland niet in ieder geval.

Al 4 weken ben ik aan het hoesten en niezen. Daarom ben ik thuis aan het werk. Ik geloof niet dat het Corona is, maar voor de zekerheid blijf ik binnen en ga bij niemand langs.
Ik hoop dat iedereen hier ok is.
Opel Speedster 2.2 zwart
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1449
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Re: blijf in uw kot

Bericht door stefan »

ja inderdaad simpel gaat zeker niet zijn …..en inderdaad we horen slechts in de media wat ze willen dat we te horen en te lezen krijgen
en ik hou me al vast voor de financieele kater die we allen er gaan aan over houden......wereldwijd dikke miserie

dus bij deze proberen gezond te blijven is de boodschap
grasmaaiers..enz
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: blijf in uw kot

Bericht door tibby »

Werk in een voorziening van gehandicapten schuin tegenover het Trudo hospitaal in Sint Truiden. Zit in 1 van de gevaarlijkste zones in Belgie....
Veel overuren kloppen, zieke collega's vervangen. Ben het stikmoe allemaal. Loop er rond als een marsmannetje :|
Wat doe ik om gezond te blijven? Veel joggen,m'n homegym buiten gezet en ALS , ja ALS ik vrij ben.....
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: vliegen met de Alfa 4c na 21 uur! ZAAAAAAAAAAAAAAAAALIG, geen verkeer, bochten nemen :twisted: :twisted: met er een occasionele motor psycho rit ertussen :twisted: :twisted: :twisted: fuck it gdvd
captain slow
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1449
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Re: blijf in uw kot

Bericht door stefan »

ja dre.gene zever he zoals ze hier in de kempen zeggen ….goed blijven oppassen is de boodschap
en hopen dat we er binnenkort van verlost zijn .maar daar vrees ik een beetje voor ,groeten aan iedereen bey
grasmaaiers..enz
Gebruikersavatar
Daan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1034
Lid geworden op: 18 apr 2012 18:34
Locatie: Goes

Re: blijf in uw kot

Bericht door Daan »

Voordeel is weldat het niet zo erg is dat mn werkzaamheden aan de Speedster uitlopen...
Aan de andere kant,.... dat komt weer omdat er geen spullen te leveren zijn.

Ga er van uit dan Zandvoort doorgaat.
Opel Speedster 2.2 Turbo
Plaats reactie