aardig avondje weer gesleuteld en hoogwaarschijnlijk is het de c/case vent pas seal er kan niks in zijn gekomen want heb de gaten van het blok dichtgeplakt gehad
ik heb het spruitstuk eraf gehaald en de zag dat vloeibare pakking niet meer zo goed op de plaats zat waar ik het had gesmeerd waarschijnlijk tijdens het monteren er niet goed op gebleven (was ook aan de oude kant)
ik ben er achtergekomen door remreiniger bij het spruitstuk te spuiten
en daar gemerkt dat het spruitstuk lekte
het olie verbruik komt volgens mij ook van c/case vent pas seal
want het spruitstuk en dat gedeelte waar de seal moet komen waren aardig vet
en ik had nog een foutje gemaakt met het terug monteren van de peilstok deze zat ook niet helemaal goed maar hier was gelukkig niks uit gelekt
morgen even nieuwe vloeibare pakking halen het c/case vent pas seal goed monteren beetje olie erbij en dan hopen dat tie het weer goed doet
in ieder geval bedankt voor het mee denken