Dbilas
Wielen wisselen @ Klasen i.v.m. blaas
Rem, wasda? Boeltje terug ontluchten @ Klasen
Back home
Knutseltijd!!
klep afstellen
Idioot blauw darmpje
(beetje verkeerde maat)
Onderkant eens van het blok inspecteren...
Carter nat (dacht dat het de dichting was maar bleek gewoon gesmodder zijn geweest ) Boeltje afgeveegt , gaan rijden en alles bleek droog)
Joepie m'n velgen zijn binnen
Wagen klaar voor de keuring morgen... ( m'n barakke speedster)
Laatste probleem is nog wel interessant.....
Grtz
http://youtu.be/arswIW0TKlE
Rem, wasda? Boeltje terug ontluchten @ Klasen
Back home
Knutseltijd!!
klep afstellen
Idioot blauw darmpje
(beetje verkeerde maat)
Onderkant eens van het blok inspecteren...
Carter nat (dacht dat het de dichting was maar bleek gewoon gesmodder zijn geweest ) Boeltje afgeveegt , gaan rijden en alles bleek droog)
Joepie m'n velgen zijn binnen
Wagen klaar voor de keuring morgen... ( m'n barakke speedster)
Laatste probleem is nog wel interessant.....
Grtz
http://youtu.be/arswIW0TKlE
captain slow
- kzentekik_et
- Actief lid
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 08 feb 2009 19:51
- Locatie: O-VL. België
je moet begrijpen dat dit voor mij een hele ontlading was...
indien ze het boeltje ontdekt hadden stond de speedster in het 'te koop' hoekje. Zeker na al mijn kosten (ong een kleine 10 mille ) wat ik er zeker niet meer uit kon recupereren bij verkoop.
Maarja, alles is lekker positief verlopen. Nu nog mijn 'remprobleem' en ik ben een gelukkig mens
Qua prestaties gaat hij toch wel iets beter nu. M'n boost komt iets feller op
Grtz
indien ze het boeltje ontdekt hadden stond de speedster in het 'te koop' hoekje. Zeker na al mijn kosten (ong een kleine 10 mille ) wat ik er zeker niet meer uit kon recupereren bij verkoop.
Maarja, alles is lekker positief verlopen. Nu nog mijn 'remprobleem' en ik ben een gelukkig mens
Qua prestaties gaat hij toch wel iets beter nu. M'n boost komt iets feller op
Grtz
captain slow
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7340
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Je wilt een grotere gasklep.tibby schreef:Ja, maar ik heb geen programmabel ecu meer!
De standaard is 58mm. Die van de 2.4 is 65mm, en 1-op-1 omwisslebaar met de 58mm. (geen gepruts met stekker)
Voor de 68mm lsj stekker moet je de kabel verbouwen, en heb je een adapterplaat nodig.
NA's hadden last van die grotere gasklep, en gaven een storingscode.
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Hoe jouw opzet (ecu) erop gaat reageren is onbekend, want volgens mij laat dbilas altijd de standaard gasklep erop.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Speerke had me er ook op gewezen dat er maar geringe winst uit gehaald kon worden. Bij een turbo set up zit de gasklep in het druk gedeelte. Bij een supercharger set up in het aanzuiggedeelte (wel winst).
Zoals duke ook vermelde, dat dit niet een bottleneck is...
Speerke had me er ook maar op gewezen om de set up zo te laten aangezien ik overal aan de limiet zit. injectors,.....en zoals Duke zei onderblok.
Tot nu toe heeft iedereen me al voorgesteld (ook Klasen omdat het anders veeeel geld ging kosten) om er mee te stoppen omdat het blok het niet in oem staat gaat uithouden. Jammer
Mischien toch maar iedereen zijn raad op te volgen
Grtz
Zoals duke ook vermelde, dat dit niet een bottleneck is...
Speerke had me er ook maar op gewezen om de set up zo te laten aangezien ik overal aan de limiet zit. injectors,.....en zoals Duke zei onderblok.
Tot nu toe heeft iedereen me al voorgesteld (ook Klasen omdat het anders veeeel geld ging kosten) om er mee te stoppen omdat het blok het niet in oem staat gaat uithouden. Jammer
Mischien toch maar iedereen zijn raad op te volgen
Grtz
captain slow