compressor of turbo??

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Gebruikersavatar
robertsabee
Actief lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 07 feb 2009 16:02
Locatie: Noord-Holland

Bericht door robertsabee »

jajaah, dat ging lekker :twisted:
Gebruikersavatar
robertsabee
Actief lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 07 feb 2009 16:02
Locatie: Noord-Holland

Bericht door robertsabee »

Nou binnenkort een ritje met exmantaa voordat de winter los barst :oops: Dan gelijk wat spullen bekijken die hij daar heeft liggen. Alles op een rijtje neig ik naar een SC stage 2; veel pk's per euro, ervaring mee en het past er allemaal netjes in. Maar goed, eerst even kijken en proeven dus :P
Gebruikersavatar
robertsabee
Actief lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 07 feb 2009 16:02
Locatie: Noord-Holland

Bericht door robertsabee »

Zonet bij Frank in Alkmaar geweest en Rob kwam ook langs met zijn zwarte SC stage 2. Koffie, goed gesprek en natuurlijk ffkes voluit met Rob meegereden. Dat wordt het dus :twisted: !!
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

En met welke turbo heb je meegereden om de vergelijking te maken ?
Het was volgens mij toch juist de bedoeling om o.b.v. het verschil te kijken wat het beste bij je persoonlijk wensen paste qua karakter ?

Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
robertsabee
Actief lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 07 feb 2009 16:02
Locatie: Noord-Holland

Bericht door robertsabee »

the-duke schreef:En met welke turbo heb je meegereden om de vergelijking te maken ?
Het was volgens mij toch juist de bedoeling om o.b.v. het verschil te kijken wat het beste bij je persoonlijk wensen paste qua karakter ?

Gr,
The Duke
Ja dat is ook zo, maar die SC stage 2 rijdt gewoon helemaal goed. Het past er allemaal netjes in en dat het een stukje goedkoper kan zijn dan met een turbo geeft de doorslag. Ben eerlijk gezegd ook wel een beetje omgepraat door die compressormannen :wink: Geloof meteen dat een turbo ook geweldig rijdt.
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Bericht door Pw »

Mijn voorkeur ligt ook bij de compressor,niet alleen omdat ik hem heb maar persoonlijk gewoon prettiger vind rijden.
Nr.0672
Plaats reactie