black 2.2 -( stage 2 deel 2 )
Ondertussen de volgende zakken uitgevoerd:
- Clame er op
- Glazen op men achterlichten gekit ( werd tijd )
- Tat diffuseur gemonteerd
- Frond splitters gemonteerd
- onderdelen gespoten in kleur van de wagen: diffuseur, splitters, spatbordjes achter, binnen kant van de achter lichten.
De test rit:
Moter:
Je herkent de speedster niet meer, die blijf door trekken in elke versnelling . Ik moet goed de toeren meter in de gaten houden want voor je het beseft zit je in de begrenzer . Nu nog even een log file door sturen naar Peter om te kijken of alles goed verloopt. Dan een pk meting eerst via OBD tuner dan op de bank.
Remmen:
Moet ik nog wat in rijden, maar ik merk zeker al het verschil. Goed het verkeer achter me in de gaten houden als ik ga remmen
Banden:
Echt top banden dit. De grip die deze banden geven is precies wat je nodig hebt met dit vermogen.
- Clame er op
- Glazen op men achterlichten gekit ( werd tijd )
- Tat diffuseur gemonteerd
- Frond splitters gemonteerd
- onderdelen gespoten in kleur van de wagen: diffuseur, splitters, spatbordjes achter, binnen kant van de achter lichten.
De test rit:
Moter:
Je herkent de speedster niet meer, die blijf door trekken in elke versnelling . Ik moet goed de toeren meter in de gaten houden want voor je het beseft zit je in de begrenzer . Nu nog even een log file door sturen naar Peter om te kijken of alles goed verloopt. Dan een pk meting eerst via OBD tuner dan op de bank.
Remmen:
Moet ik nog wat in rijden, maar ik merk zeker al het verschil. Goed het verkeer achter me in de gaten houden als ik ga remmen
Banden:
Echt top banden dit. De grip die deze banden geven is precies wat je nodig hebt met dit vermogen.
- Bijlagen
-
- DSC02007.jpg (169.5 KiB) 2770 keer bekeken
-
- DSC02005.jpg (182.42 KiB) 2767 keer bekeken
-
- DSC02003.jpg (170.38 KiB) 2769 keer bekeken
Laatst gewijzigd door frederic op 11 okt 2012 15:06, 3 keer totaal gewijzigd.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
SC pasagierritjes pakken meestal kostbaar uit weet ik uit ervaring.Kasper schreef:Ik wil het verschil ook weleens voelen, ben bang dat ik me al een beetje heb laten overhalen als ik de verhalen zo lees
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
We zullen je wel in dit topic ook tegen komen vrees ik
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... highlight=
grtz
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... highlight=
grtz
captain slow
vandaag heb ik de stap gewaagt naar de keuring, wel met org vering en velgen.
goed gekeurd!
de achter klep heb ik niet eens moeten open maken.
ik moest wel tot 2500 rpm gaan voor de uitlaatgassen test, maar dat mocht ik zelf doen. heel traag gas geven (wel een aanrader met die tullet + sc )
nitron en semi clicks er terug onder, weer blazen nu.
binnen kort de test bank op
goed gekeurd!
de achter klep heb ik niet eens moeten open maken.
ik moest wel tot 2500 rpm gaan voor de uitlaatgassen test, maar dat mocht ik zelf doen. heel traag gas geven (wel een aanrader met die tullet + sc )
nitron en semi clicks er terug onder, weer blazen nu.
binnen kort de test bank op