Hahaha smerige tafeltrekkende grappenmakerManta79 schreef:Zit de massakabel vast ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hahaha smerige tafeltrekkende grappenmakerManta79 schreef:Zit de massakabel vast ?
Ik snap je ff niet Daan. En ik heb juist het idee dat mijn BOV gewoon moervast dicht blijft.Daan schreef:IC-pijp -> BOV -> vacuumslang vanaf intake manifold.
Dat is de setup.
Dat geflutter komt door je te sterke veer in je dumpvalve. Gister ook verteld. De veer is te sterk t.o.v. je vacuum waardoor de cilinder niet in 1 x open getrokken wordt.
Dat zuigen bij stationair hoeft geen probleem te zijn. Daarnaast is het geen probleem als je een dubbele veer systeem hebt (dual piston). Nakijken dus.
Dat nooit druk opbouwen klopt ook niet. Je vacuum van je bov = vacuum IC-pijp. Boost IC-pijp = boost vacuum bov.
Volgensmij is het echt bende inderdaad, en ik ga het sowieso ff testen!Exmantaa schreef:Ik neem aan dat het vacuumslangetje welke de BO valve open trekt niet bij de valve hoort te lekken?
(En met boostdruk daar juist de BO valve extra dicht duwt.)
Die valve die je erbij gehad hebt leek me niet echt een hoogstaand ding...