Pagina 7 van 7

Re: Speedster Turbo #4800

Geplaatst: 25 okt 2020 19:32
door Co'tje
En nieuwe verpakking voor mijn Speedy. Beetje reclame voor mijzelf maken.... En af en toe een klant meenemen voor een paar rondjes.

Met dank aan Foil Projects voor de monsterklus :yes:


Afbeelding

Afbeelding

Re: Speedster Turbo #4800

Geplaatst: 26 okt 2020 17:32
door Exmantaa
Ik proef nog ergens een beetje Porsche Martini gevoel in je ontwerp... :wink:

Afbeelding

:mrgreen:

Re: Speedster Turbo #4800

Geplaatst: 26 okt 2020 18:08
door Co'tje
Martini was zeker de inspiratiebron van Elnielio, die heeft het design gemaakt een tijdje geleden.

Re: Speedster Turbo #4800

Geplaatst: 15 nov 2020 16:00
door Co'tje
Toch een kleine wijziging in mijn ombouw plan. Ik wil graag een vrij programmeerbare ECU zodat ik niet voor iedere hardware wijziging een nieuwe 800 euro mapping hoef te laten maken. Ook trekt het idee mijn wel dat ik voor de turbo kan schakelen tussen verschillende mappings. Een voor regen, heet weer en koele temperatuur.

Helaas heb ik even geen geld voor deze oplossing..... Dus ga ik voor een verse VXR turbo, charge cooler en 3 inch uitlaat (laatste twee had ik nog liggen). Dan kan ik met mijn huidige mapping blijven rijden en stel ik de pijn nog even uit.

Re: Speedster Turbo #4800

Geplaatst: 16 nov 2020 17:22
door StefanW
Op hoeveel vermogen kom je dan uit? Moet ik me zorgen maken?

Re: Speedster Turbo #4800

Geplaatst: 19 nov 2020 19:28
door Co'tje
StefanW schreef: 16 nov 2020 17:22 Op hoeveel vermogen kom je dan uit? Moet ik me zorgen maken?
Denk 260 pk. En na een rondje of vijf nog steeds :D

Re: Speedster Turbo #4800

Geplaatst: 19 nov 2020 20:54
door Exmantaa
Er zijn toch voldoende flashtools en diverse mappings voor de Z20LET verkrijgbaar lijkt me? Kun je daar niet wat mee? Geen idee of een simpele mechanische boostcontroller met regen een ecu foutcode gaat geven...

Re: Speedster Turbo #4800

Geplaatst: 02 dec 2020 6:22
door Daan
Gave wrap!

Ik gebruik een electronische boostcontroller om druk en respons te controleren. Zolang de ecu geen vaste boostwaarde zoekt moet dit eenvoudig werken lijkt mij. Maargoed, ik heb obd ecu.

Je hebt ook ext.boostcontrollers die per versnelling de boost kunnen regelen (mits boven wastegate druk).