Extra demper mogelijk?

Alles wat met uitlaten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1511
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Bericht door Arno »

Maik schreef:Op Zandvoort schijnt ook het gemiddelde over de auto's gemeten te worden. Dat zou ook wel moeten kloppen, want op de dagen dat ik daar rij met andere clubs, zitten er soms behoorlijke herriebakken tussen (tegenwoordig ik ook :) ) en niemand die eraf gestuurd wordt...
Was vorig jaar dacht ik nog 90 of 92dB trouwens...

Maar goed.. Op Assen zie ik mensen wel regelmatig weggestuurd worden op trackdays. Op zandvoort is het idd. minder een probleem, alleen al wegens de grotere afstand van de baan.

Op Zolder meten ze voor zover ik weet direct achter de vangrails, dus daar is een lagere limiet gauw een probleem.
Voor de rest nog genoeg dagen met LoT die tot dik over de 100db mogen :) :)
Gezien de steeds strengere eisen worden die dagen ook zeldzamer. Gemeente/provincie kent de circuits maar paar dagen per jaar toe die 'hard' mogen qua decibellen, da's helaas niet iets wat de circuits zelf mogen bepalen.

Meestal maar een beperkt aantal per jaar die ze liever voor grotere (commerciele) events gebruiken.

Bye, Arno
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Gebruikersavatar
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:08

Bericht door Super7 »

`@Smiley; ooit nog die extra dempers passend gekregen??

Ik krijg toch weer Larini kriebels..
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Super7 schreef:`@Smiley; ooit nog die extra dempers passend gekregen??
Ik ga eerst een (goedkope) turbo einddemper proberen, en pas dan geld uitgeven voor een cat sectie met extra demper.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Plaats reactie