En minder kans op gesmolten onderste motorsteun als bij de DBilas oplossing..Exmantaa schreef:een stuk gunstiger is qua uitlaatloop en warmtehuishouding.

Bye, Arno.
En minder kans op gesmolten onderste motorsteun als bij de DBilas oplossing..Exmantaa schreef:een stuk gunstiger is qua uitlaatloop en warmtehuishouding.
De serienummers staan in de obdtuner handleiding.Daan schreef:3. TMAP sensor en stekker. Ik heb gezocht maar kan niet helemaal achterhalen welke tmap ik moet hebben en waar ik deze kan bestellen. 2.5 bar versie is genoeg.
Ik heb er nog 1 liggen die ik niet gebruik, helemaal nieuw.Arno schreef: Waarschijnlijk is het verstandig om een heat-sink extender te monteren wegens de korte lengte van de uitlaat in de speedster waardoor de sensor altijd relatief dicht op de motor komt en waarschijnlijk met drukvulling wat 'te wam' gaat worden:
http://www.innovatemotorsports.com/xcar ... 250&page=2