#5002 blijft ......

Algemene zaken omtrent onze auto.
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

#5002 blijft ......

Bericht door Marcel »

van mij :!:

Vandaag met Oosterhout een deal gesloten........dus na mijn vakantie wordt de Turbo omgeruild voor een Oranje 2.2 bj.2004 :lol: met hardtop en Opel cup uitlaat - ja die luide, maar als het gaat vervelen komt er gewoon een Milltek onder.....als de STD uitlaat eronder had gezeten had er ook een Milltek onder gekomen.

Tevens zal begin volgend jaar de Colt CZ3 bj. 2005 verwisseld gaan worden voor een Vectra GTS elegance bj. 2005 (company car)op LPG G3 8)

Waarom, tja ik mocht niks aan de Turbo veranderen en dat poetsen wordt je ook zat, dan maar weer een 2.2 waar ik me op uit kan leven.

Haha nee hoor,ik ga medio volgend jaar verhuizen en dan gelijk veel meer woon-werk kilometers maken, dit doe ik toch liever in een grotere auto dan de Colt, maar met de huidige benzine prijzen een erg dure hobby, vandaar LPG, diesel ben ik niet zo gek op en is niet zo goedkoop vindt ik, verder had ik geen zin om nog eens veel geld erbij te leggen, vandaar deze keuze, tja en een andere leuke erbij auto dan de speedster kon ik niet verzinnen, dus weer een 2.2 :!:

Ja ik had tot volgend jaar kunnen wachten, maar ik vindt die oranje speedster zo mooi 8) Hij krijgt nog even een poets (Flon4000) behandeling en de radio navigatie wordt over gezet !!

En dan zullen we eens gaan verzinnen wat we er eens aan gaan doen :?
Laatst gewijzigd door Marcel op 12 sep 2005 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Nou, ik heb vandaag gebeld met Opelcentrum voor de waarde bij inkoop. Daar wordt je niet echt vrolijk van Ze gaan niet verder dan € 15.000,- wanneer ze de auto inkopen. Een half jaar geleden was dit nog € 20.000,-.
Gelukkig hebben ze wel een goede werkplaats.
Lotus Elise S2
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Welkom terug in het 2.2 kamp 8) . Waar Autorijden nog met een hoofdletter A wordt geschreven :wink:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Marcel, wederom gefeliciteerd he.
Ik moest even mijn frustratie kwijt.
3 Speedsters in 1 jaar is ook een record.
Lotus Elise S2
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Hendrik-Jan schreef:Nou, ik heb vandaag gebeld met Opelcentrum voor de waarde bij inkoop. Daar wordt je niet echt vrolijk van Ze gaan niet verder dan € 15.000,- wanneer ze de auto inkopen. Een half jaar geleden was dit nog € 20.000,-.
Wat wil je hiermee zeggen H-J? Ga je ook iets anders kopen, toch geen Turbo hoop ik.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

piet schreef:
Hendrik-Jan schreef:Nou, ik heb vandaag gebeld met Opelcentrum voor de waarde bij inkoop. Daar wordt je niet echt vrolijk van Ze gaan niet verder dan € 15.000,- wanneer ze de auto inkopen. Een half jaar geleden was dit nog € 20.000,-.
Wat wil je hiermee zeggen H-J? Ga je ook iets anders kopen, toch geen Turbo hoop ik.
Beetje aan het kijken, Turbo of Elise.
Ik blijf lekker doorrijden met mijn huidide auto. € 15.000,- hoe durven ze! Zeg dan dat je de auto niet wil!
Lotus Elise S2
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ik heb uiteindelijk een goede deal kunnen maken, anders had ik het echt niet gedaan.

Hoezo trouwens gebeld, ben je serieus met je droom bezig :?:
Je weet zeker wel wie bovenaan het proefrit lijstje staat 8)
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Marcel schreef:
Ik heb uiteindelijk een goede deal kunnen maken, anders had ik het echt niet gedaan.

Hoezo trouwens gebeld, ben je serieus met je droom bezig :?:
Je weet zeker wel wie bovenaan het proefrit lijstje staat 8)
Droom, droom. Ooit komt er vast een Elise. Eigenlijk was de planning om over een paar jaar een Elise 111S te kopen. Nu kan ik er een kopen voor een leuk bedrag. Ik wacht dus nog gewoon een paar jaar. Verder ben ik dik tevreden met de Speedster die ik heb dus ik zal geen seconde met minder plezier rondrijden. Alleen dat ze € 15.000,- durven te zeggen vind ik belachelijk, weggeven kan ik hem aan iedereen.
Mocht je die Tjeu nog spreken moet je het maar eens aanhalen, jouw contacten zijn beter dan die van mij.
Lotus Elise S2
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef: Beetje aan het kijken, Turbo of Elise.
Ik blijf lekker doorrijden met mijn huidide auto. € 15.000,- hoe durven ze! Zeg dan dat je de auto niet wil!
Bel even wat hij doet inruil op mijn (ex)turbootje

Bedankt trouwens HJ en Piet :wink:

Ik doe trouwens nooit zaken met die Tjeu maar met Chris van Schubert of met Peter de Pous :!:
Laatst gewijzigd door Marcel op 10 sep 2005 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Marcel schreef:
Hendrik-Jan schreef: Beetje aan het kijken, Turbo of Elise.
Bel even wat hij doet inruil op mijn (ex)turbootje
Hij weet dat ik ook eventueel een Turbo wil dus ik wacht wel op hem. Als hij slim was geweest had hij het direct gezegd, hij belde mij vanmiddag om 4 uur terug.
Lotus Elise S2
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef: Hij weet dat ik ook eventueel een Turbo wil dus ik wacht wel op hem. Als hij slim was geweest had hij het direct gezegd, hij belde mij vanmiddag om 4 uur terug.
Misschien wist hij het niet.......er is ook een probleem met die company car, ze wisten niet precies wanneer hij beschikbaar komt, zoeken ze maandag uit :!:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Ik ga binnenkort voor APK en de jaarlijkse beurt. Ik zal dan eens vragen of waarom mijn Speedster binnen 6 mnd € 5.000,- minder waard is geworden. Dat is € 10.000,- per jaar!
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

En dat betekend weer, dat je hem over 1 jaar kan weggeven :shock:
Hej HJ "" ik bied je 20500 euro voor die van jou. Maar ja is dan wel inruil op die van mij :lol: 8)
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Zeg Marcel :: kon je al die pk's niet meer de baas :?:
:lol:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Zeg Marcel :: kon je al die pk's niet meer de baas :?:
:lol:
Inderdaad........ :wink: