Vandaag wilde ik voor het eerst van het jaar een ritje maken, maar dat pleziertje werd me snel ontnomen.
Op het moment van omdraaien van de sleutel begon het lampje van het motor management snel te knipperen gevolgd door een rap tikkend geluid vanuit de motorruimte (links achter). Alle zekeringen gecontroleerd en geen problemen mee ontdekt. Bij de linkerachterlicht zitten van die dikke blokken (zekeringen? ), daar komt het tikkend geluid vandaan.
Gegarandeerd de batterij. Ik had een week geleden hetzelfde voor Gewoonlijk hang ik er gedurende de winter regelmatig een druppellader aan, maar nu was ik het vergeten.
Op de min pool / massa van de accu.
Het is een beetje gehannes in het gat waar de accu verborgen is, maar ik heb zelf niet het risico genomen om de klem op het chassis te zetten.
Dominique schreef:Op de min pool / massa van de accu.
Het is een beetje gehannes in het gat waar de accu verborgen is, maar ik heb zelf niet het risico genomen om de klem op het chassis te zetten.
Juistem
Vandaag een heerlijk ritje op de dijken gemaakt met 2 motorrijders achter me, blij dat ik rij Lampje van het motor management blijft wel branden (nooit eerder gehad) en ik heb het idee dat de koppeling heel hoog zit.
kasper één van de polen van de batterij weer een paar minuten loshalen..dan kan de ecu zich resetten .of er is inderdaad een andere foutcode.die moet je dan even laten uitlezen grt
Hij moet binnenkort toch voor de APK ik laat hem dan wel ff uitlezen, neem aan dat dat geen kwaad kan?? En die koppeling, gewoon wat strakker zetten, of is dat wat te makkelijk gedacht?/