Speedster ruilen?

Op zoek naar onderdelen.
Marten
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 jul 2009 14:56
Locatie: Tjerkgaast

Speedster ruilen?

Bericht door Marten »

Tja, een beetje ongewone deal, maar misschien niet onmogelijk?

Had eerder een Speedster (ex Martin) en die mis ik nog steeds.. (noodgedwongen verkocht in 2010 na verlies van baan & leasauto)
Het kriebelt echter weer, èn ik moet vanwege lastige knieblessures afzien van een andere hobby van me :(

Misschien is dit te combineren dacht ik , dus hier komt 'ie:

Wie wil z'n (nette!) Speedster ruilen tegen een complete (motor) rallyuitrusting...:
Dwz: een originele factory KTM 660RR van 2005 met bekende geschiedenis (ex Jaap vd Kooy) en geheel gerestaureerd. Goed onderhouden en krachtige eencilinder.
Dit soort motoren was alleen bij de fabriek te bestellen met een Dakar startbewijs. Echt een collectoritem (en daarmee serieus waardevol!)
Gezien z'n hoogte en vermogen geen beginnersmotor! Wel erg geschikt voor lange reizen bv!
Dempers aangepast voor straatgebruik en 4 tanks voor 40L benzine! Extra set wielen en extra plastic voor modderritjes.
Inclusief alle benodigdheden als 2x ICO / MD roadbook /scott stuurdemper / Garmin GPS met groot scherm.
Maar ook inclusief: vrijwel nieuwe Sidi crossfire laarzen (43) Idem / 2x rally kledingset (1x UFO rallyjas) maten 54 of36 en XXL / bodyprotectie XXL / Airoh Stealth helm 59 (950 gram!) + scott bril.
Handschoenen / motorlift etc.
Kortom: als het je past kun je zo een rally of roadbooktour doen!

Serieuze interesse = gewoon even bellen of mailen >> info@degaast.nl of 06-14550902
Bijlagen
16mrt13 003.JPG
16mrt13 003.JPG (152.99 KiB) 1117 keer bekeken
Plaats reactie