Speedster slotje verwijderen.
Speedster slotje verwijderen.
Niet meer te koop/
Laatst gewijzigd door Weazle op 21 jun 2015 5:52, 11 keer totaal gewijzigd.
Re: Speedster turbo 265pk
Oei, dat gaat snel! Een paar maanden terug moest ie nog verstopt worden om diverse redenen, en nu een ariel atom.. :-O doe je goed!!
Er is toevallig een ariel atom voor met voeten gekomen en had vroeger al bijna eentje gekocht na een proefrit en nu ben ik definitief om. Ik ben quad rijder
en de ariel atom komt hierbij het dichtstebij open chassis veel meer genieten van ritjes...
Vrouwtje heeft een hekel aan de speedster dus ik rijdt veelal alleen heel het jaar. Voor iemand die graag altijd een Turbo had willen rijden voor weinig
en niet op een plekje hier een daar kijkt een prima wagen.
En in de wegenbelasting scheelt mij ook een hoop centen
Foto"s komen nog nog geen tijd voor gehad.
en de ariel atom komt hierbij het dichtstebij open chassis veel meer genieten van ritjes...
Vrouwtje heeft een hekel aan de speedster dus ik rijdt veelal alleen heel het jaar. Voor iemand die graag altijd een Turbo had willen rijden voor weinig
en niet op een plekje hier een daar kijkt een prima wagen.
En in de wegenbelasting scheelt mij ook een hoop centen

Foto"s komen nog nog geen tijd voor gehad.
Atom van Roy gekocht?
Nee ik heb een rollend chassis gekocht nieuw. Kan ik zelf de motor inbouwen naar mijn eigen specificaties.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
als ik hem heb mogen er wat speedster leden meerijden...

- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hoeveel zitplaatsen heb je dan?

Genoeg we kunnen stapelen.
- timmyboy55
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Godsamme! Dit krijg je dus als je geen geduld hebt! Ik heb nu onderhand al 1,5 jaar een speedster
Maar als ik dit wist?! En voor deze prijs?
Ruilen?

Maar als ik dit wist?! En voor deze prijs?
Ruilen?

Dit is toch wel een leuke reactie
Reactie op uw advertentie 'Opel Speedster 2.0 Turbo 2003 Grijs'
goede middag
wat is de prijs waar de speedster voor weg kan
als u de soft top erbij hebt wil ik hem zonder harttop
wil de auto evt morgen ophalen dat ik er gelijk mee op vakantie kan
hoor graag van u

Reactie op uw advertentie 'Opel Speedster 2.0 Turbo 2003 Grijs'
goede middag
wat is de prijs waar de speedster voor weg kan
als u de soft top erbij hebt wil ik hem zonder harttop
wil de auto evt morgen ophalen dat ik er gelijk mee op vakantie kan
hoor graag van u

al verkocht?
Nee nog niet.
Heeeeeeel veel gasten maken een afspraak en komen niet opdagen daar heb ik er 10 van gehad Nederlanders en belgen.
Slechts 2 mensen zijn wezen kijken momenteel 1 daarvan had het geld momenteel niet
En de andere moet zich eerst verdiepen om te kijken of hij wel nog een opel speedster onderdelen kon komen
En morgen komt er een fransoos die inmiddels als 30 emails heeft verstuurt.
De helft van de emails reageer ik helemaal niet meer op om dagelijks 10 mails te gaan beantwoorden...
er zijn zoveel muggenzifters welke interieur panelen ontbreken welke rubbers precies ontbreken....
Geen tijd voor, voor mensen die direct een afspraak willen maken of bellen krijgen nog antwoord.
Heeeeeeel veel gasten maken een afspraak en komen niet opdagen daar heb ik er 10 van gehad Nederlanders en belgen.
Slechts 2 mensen zijn wezen kijken momenteel 1 daarvan had het geld momenteel niet

En de andere moet zich eerst verdiepen om te kijken of hij wel nog een opel speedster onderdelen kon komen

En morgen komt er een fransoos die inmiddels als 30 emails heeft verstuurt.
De helft van de emails reageer ik helemaal niet meer op om dagelijks 10 mails te gaan beantwoorden...
er zijn zoveel muggenzifters welke interieur panelen ontbreken welke rubbers precies ontbreken....
Geen tijd voor, voor mensen die direct een afspraak willen maken of bellen krijgen nog antwoord.
Een insider ziet hier een Speedster waar motorisch erg leuke dingen mee zijn gedaan.
Een outsider (lees iemand die nog nooit Lotus Elise of Opel Speedster heeft gehad) ziet een voertuig dat niet compleet is.
Het is misschien een leek, dat de wagen vergelijkt met een auto waarvoor je naar een reguliere garage stapt. Deze mensen hebben vaak totaal geen idee waar je onderdelen vandaan haalt, of hebben zelf twee linkerhanden.
Zelf zo meegemaakt in verleden met de verkoop van een Lotus Esprit. Tot op de laatste schroef werd gevraagd of hij compleet was en waar alles vandaan kwam.
Dus ik zou gewoon een lijstje maken van onderdelen die er nog op/ aan moeten om hem compleet te krijgen. Al zijn het maar een paar rubbers en wat afdekkapjes, dan staat het compleet beschreven en ben je hem sneller kwijt.
Is geen kritiek, is enkel een tip....
Een outsider (lees iemand die nog nooit Lotus Elise of Opel Speedster heeft gehad) ziet een voertuig dat niet compleet is.
Het is misschien een leek, dat de wagen vergelijkt met een auto waarvoor je naar een reguliere garage stapt. Deze mensen hebben vaak totaal geen idee waar je onderdelen vandaan haalt, of hebben zelf twee linkerhanden.
Zelf zo meegemaakt in verleden met de verkoop van een Lotus Esprit. Tot op de laatste schroef werd gevraagd of hij compleet was en waar alles vandaan kwam.
Dus ik zou gewoon een lijstje maken van onderdelen die er nog op/ aan moeten om hem compleet te krijgen. Al zijn het maar een paar rubbers en wat afdekkapjes, dan staat het compleet beschreven en ben je hem sneller kwijt.
Is geen kritiek, is enkel een tip....