1 Augustus Lotus Day Zandvoort

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

1 Augustus Lotus Day Zandvoort

Bericht door timmyboy55 »

Omdat ik het hier anders nergens kan vinden, waarschijnlijk ben ik gewoon blind xD
Ik wil heel graag samen met mijn vriendin komen kijken 1 Augustus op Zandvoort, maar ik heb echt geen idee waar ik kaartjes ervoor moet kopen, of dat ik uberhaupt kaartjes nodig heb..
Ik kom dus alleen kijken want ik ben nog niet zover dat ik met mijn Speedster het circuit op durf haha

Dankjewel :)
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: 1 Augustus Lotus Day Zandvoort

Bericht door Smiley »

Toegang is gratis.
Omdat veel strandgangers proberen er gratis te parkeren, zul je bij de ingang tegen worden gehouden.
Zeg gewoon dat je voor de lotus on track dag komt, dan mag je doorrijden.
Als je onder de tunnel doorbent, gelijk links en dan door blijven rijden tot de pitboxen. Aan het einde staan een zooi plastic auto's waar je hem bij kunt zetten.

Als je mee wilt rijden als passagier moet je een helm meenemen, en een vrijwaringsbewijs tekenen ter plaatse.
Meerijden is gratis.


Als je een keer heel voorzichtig het cuitcuit op wilt, kun je je opgeven voor de maartenmemorial een post lager (4 aug).
Als je "weinig circuit ervaring" opgeeft bij het inschrijven, mag je met het treintje (de gele groep) meerijden. (geen inhalen toegestaan).
Veiliger kan niet.

Of als je iets nog laagdrempeligers zoekt, kun je ook gaan slalommen (op tijd) bij wimedo:
http://www.youtube.com/watch?v=6WhaiaDOryI
www.wimedo.nl
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: 1 Augustus Lotus Day Zandvoort

Bericht door aKra »

Er stond mij bij dat er twee jaar geleden geklaagd werd over de hoeveelheid meerijders per auto, en dat ze hier wat aan gingen doen... Gezien iedereen zowat met bandjes rondliep, ook gewone passanten.
Plaats reactie