Ik wacht nog steeds tot we de exige speedster bij een meeting zien. Ik heb dat ding nog nooit zien rijden in 5 jaar tijd. Tevens rikster heb ik ook nog nooit zien rijden in 5 jaar tijd.
Zoveel 500 pk speedster en je ziet er geen 1 bij de meet
Weazle schreef:Ik wacht nog steeds tot we de exige speedster bij een meeting zien. Ik heb dat ding nog nooit zien rijden in 5 jaar tijd. Tevens rikster heb ik ook nog nooit zien rijden in 5 jaar tijd.
Zoveel 500 pk speedster en je ziet er geen 1 bij de meet
tibby schreef:nice. Is ook een bommetje aan het worden precies....
Valt mee hoor. Blijft een 'ladies car', wat ik ook altijd tegen Markus (Vmax) zeg als ik meer pk's denk nodig te hebben...... En nu ook een modieus interieurtje, gescoord op Pistonheads met veel alcantara ipv het best wel oranje oranje leer.
Naast de 60l tank en charge-cooler moet ook de video-Vbox en een ProAlloy radiator ingebouwd worden. En maar meteen de wielkast-oprek-stukjes voor iets grotere bandenmaar voorwieltje. Dus al met al flink wat werk voor het nieuwe met-veel-rijplezier-aaankomende-jaar....
cognac interieur van de Europa is toch niet mis? past waarschijnlijk ook wel in een speedster.
Zetels en middenconsole, deurpanelen etc gaan eruit?
Als je het moest verkopen ben ik zeker kandidaat.
tibby schreef:nice. Is ook een bommetje aan het worden precies....
Valt mee hoor. Blijft een 'ladies car', wat ik ook altijd tegen Markus (Vmax) zeg als ik meer pk's denk nodig te hebben...... En nu ook een modieus interieurtje, gescoord op Pistonheads met veel alcantara ipv het best wel oranje oranje leer.
Naast de 60l tank en charge-cooler moet ook de video-Vbox en een ProAlloy radiator ingebouwd worden. En maar meteen de wielkast-oprek-stukjes voor iets grotere bandenmaar voorwieltje. Dus al met al flink wat werk voor het nieuwe met-veel-rijplezier-aaankomende-jaar....
Wat je zou kunnen berekenen is de underbody platen vervangen door kevlar.
Heb er nog niet aan gerekend, maar scheelt wellicht iets.
De originele achterspoiler kun je van onder verder uitfrezen.
Ik zit al te kijken naar louvres ipv een glazen achterruit. Dat zou ook weer iets eraf schrapen.
Race accu ipv reguliere accu?
Verder kan je nog wat dempingsmateriaal uit je dorpels halen, maar dat scheelt niet extreem.
Carbon dash kan iets schelen, maar wil de proto versie zoals ik hem heb nog wat lichter maken.
Je kan eventueel je air intake van Carbon maken? Is nu een lomp Alu blok toch?
Wat zou een rechthoekige plaat CF of Kevlar kosten van 2 mm dik, uit de autoclaaf (stijfheid wel gewenst), met deze ruwe afmetingen? Ik zou zelf wel de benodigde vorm en de gaten kunnen maken denk ik. Wat is het soortelijk gewicht van CF uit een autoclaaf eigenlijk, weet jij dat?