Vaste mini bijeenkomsten

Aanstaande evenementen.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Hehehehe, nu hebben we die Elise rijders waar we ze hebben willen.... ZIJ moeten nu in de verdediging!! :lol: :wink:
Afbeelding
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Dus:

Rijder hetzelfde
Productielijn hetzelfde

Uitslag: Opzij met je Elise!!! :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

aha... gezellig.. ik zou zo zeggen kom komende zaterdag langs op Folembray. Vergeet je helm niet en euhmm... je 'Elise opzij' toeter.. lijkt me leuk :lol:
Afbeelding
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

Inschrijven doe je overigens hier:

http://www.elise-shop.com/index.php?mai ... cts_id=132

:toot: :mrgreen: :yawn:
Afbeelding
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Hey Yvo, ik zou daar weleens willen gaan rijden. Maar dat komt volgend jaar dan misschien wel, nu te druk met andere dingen.
Ik heb gehoord van collega's dat het een leuk circuit is. Zij rijden daar weleens met de motor.
Heb jij daar al eens eerder gereden? Zo ja, wat is dan ongeveer je rondetijd? Dat wil ik wel eens vergelijken met de tijden van mijn collega's :wink:
Afbeelding
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

mm... wij MOGEN niet klokken. Dat heeft alles te maken met de non-competatieve karakter van trackdays, maar vooral met de verzekering (engels). Als iemand op zo'n dag wel klokt en de verzekering komt daar achter, dan heeft LoT een serieus probleem, dus wordt er gewoon niet geklokt.

Persoonlijk vindt ik Folembray een van de leukste kleinere circuits. Alleen Brands Hatch - Indy is nog leuker vanweg paddock-hill bend (haaks rechtsaf en dan naar beneeeeeeeeden :D)

Ook in Folembray zitten wat hoogteverschillen, alhoewel niet zo heftig als Brands. Het is tegelijkertijd ook een tricky baantje. Er zijn een paar plaatsen waar je er absoluut niet af wil gaan.. (iets met een huis wat in het midden van het circuit staat :))
Afbeelding
Plaats reactie