Gele turbo, kent iemand de historie?

Je auto te koop aanbieden.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Martin, niks van aan trekken hoorAfbeelding
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Jaja en vandaag is er weer een nieuwe speedster rijder in ons midden.............GEFELICITEERD APRINS..........

Rijd voorzichtig en wees zuinig op hem :wink:
aprins
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 aug 2005 13:10
Locatie: Utrecht

Bericht door aprins »

Wat is die speedster turbo een super bak. Ik zat eerst nog met dichtgeknepen billen of ik wel een goede koop had gedaan. Maar ik ben echt heel blij. Er zijn nog wel wat zaken waar de dealer in Oosterhout beter naar had moeten kijken. Daar kom ik nog op terug zoals afgesproken met Tjeu van Haaren. Maar motorisch is het een onwijs leuke wagen. Tot nu toe een heel tevreden speedster turbo rijder. Die mercedes SLK ben ik snel vergeten.

Aris;-)
Je leeft maar 1 keer.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

aprins schreef:Wat is die speedster turbo een super bak. Ik zat eerst nog met dichtgeknepen billen of ik wel een goede koop had gedaan. Maar ik ben echt heel blij. Er zijn nog wel wat zaken waar de dealer in Oosterhout beter naar had moeten kijken. Daar kom ik nog op terug zoals afgesproken met Tjeu van Haaren. Maar motorisch is het een onwijs leuke wagen. Tot nu toe een heel tevreden speedster turbo rijder. Die mercedes SLK ben ik snel vergeten.

Aris;-)
We zien je zondag wel in Zeist... (toch?)
Lotus Elise S2
aprins
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 aug 2005 13:10
Locatie: Utrecht

Bericht door aprins »

Beste Hendrik-Jan,

Sorry voor mijn late reactie. Ik was lekker op vakantie in Spanje. Vandaag wordt mijn gele turbo in Oosterhout gerepareerd. Na aflevering zaten er wat rammeltjes in die er niet in thuishoorden. Een vriend van me is technisch inspecteur bij Dekra en heeft hem helemaal gescreened op. Op basis van mijn garantie wil ik dat dit opgelost wordt. Ik begreep dat dit geen probleem was. Verder is het een top bak die turbo. Ik begin em steeds leuker te vinden. De gele kleur is ook supergaaf.

Oh ja, ik kom dus niet naar Zeist. Misschien een andere keer.

Aris;-)
Je leeft maar 1 keer.
Gesloten